کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نحوه فروش بلیط های جام جهانی اعلام شد /

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، چهارمین جلسه شورای راهبردی ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ ، با حضور اعضا روز یکشنبه دوم مهرماه در روابط عمومی فدراسیون برگزار و درباره نحوه فروش بلیط های جام جهانی روسیه بحث و بررسی شد. همچنین با توجه به اطلاعات موجود از سوی فیفا مرحله فروش بلیط های جام جهانی در سه مرحله به شرح زیر انجام می شود:

*مرحله اول فروش:

از تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) آغاز و تا تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) ادامه خواهد داشت. درا ین مرحله متقاضیان وارد سیستم فروش بلیط شده و ثبت نام می کنند. تخصیص بلیط ها براساس زمانبندی ثبت نام اولویت بندی می شود.

همچنین اگر تعداد تقاضاها بیش از حد نصاب باشد، بلیط ها از طریق قرعه کشی به متقاضیان اختصاص خواهد یافت. برای هر کشور در هر بازی ۸ درصد ظرفیت ورزشگاهها از همین طریق در اختیار شهروندان آن کشور قرار می گیرد.

*مرحله دوم فروش (که در دو مرحله انجام خواهد شد):

پس از قرعه کشی مسابقات  که اول دسامبر (۱۰ آذر) برگزار می شود، برهمین اساس مرحله دوم فروش بلیط نیز از ۵ دسامبر (۱۴ آذر) آغاز و تا ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) ادامه خواهد داشت.

در ادامه مرحله دوم فروش از تاریخ ۱۳ مارچ (۲۲ اسفند) تا ۳ آوریل ۲۰۱۸ (۴ فروردین ۹۷) ادامه خواهد یافت. بلیط هایی که در مراحل اول و دوم به فروش رفته در هفته های منتهی به مسابقات به طور رایگان برای هواداران ارسال می شود.

*فروش لحظه پایانی:

هواداران این فرصت را دارند که در لحظات پایانی بلیط خریداری کنند که این هم طبق فرمول درخواست اول، از تاریخ ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) تا ۱۵ جولای (۲۴ تیر) انجام می پذیرد.

همچنین برای بلیط های VIP، فیفا در هر کشور از جمله ایران مراکزی را تعیین کرده و بلیط فروشی محدود بعمل می آورد.

لازم به توضیح است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند به سایت فیفا www.fifa.com  مراجعه کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.