کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان تأکید کرد این تیم برای قهرمانی به مسابقات داخل سالن رفته و فرقی نمی‌کند با کدام تیم در فینال بازی کنند.

احمد اسماعیل‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، در خصوص سطح کیفی مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا، اظهار داشت: بیشتر تیم‌ها با قدرت در این مسابقات ظاهر شدند. تایلند و ازبکستان با تیم‌های اصلی خود آمده بودند و ژاپن هم مانند تیم ما با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در این مسابقات شرکت کرده است. به طور کلی سطح مسابقات خوب بوده و ما هم تا فینال پیش آمدیم و امیدواریم به مقام قهرمانی برسیم.

وی درباره برتری قاطع ملی‌پوشان کشورمان در دیدار مقابل تایلند و افغانستان و صعود به فینال مسابقات داخل سالن آسیا، تصریح کرد: تایلند تیم آسانی نبود، با توجه به نتیجه‌ای که رقم خورد همه فکر می‌کنند بازی راحتی با تایلند داشتیم، اما اینطور نبود. در آن بازی ما خیلی خوب بازی کردیم و با تمام توان مقابل این تیم ظاهر شدیم و خواستیم به آن‌ها بفهمانیم ایران همچنان تیم اول آسیا است. افغانستان هم با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان این تیم در ایران بازی می‌کنند، تیم تکنیکی و خوبی بودند، اما تفاوت ایران و آسیا در این مسابقات مشخص شد و همه فهمیدند ایران تیمی فراتر از آسیاست.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در مورد دیدار مقابل ازبکستان در فینال این مسابقات، خاطرنشان کرد: شناخت نسبی از این تیم داریم و می‌دانیم تیم خوبی هستند. ژاپن هم که در مرحله نیمه نهایی مغلوب ازبکستان شد، تیم خوبی بود و بازی پایاپایی این دو تیم با هم داشتند و به نظرم حتی ژاپن هم می‌توانست فینالیست شود. در هر صورت برای ما فرقی ندارد کدام تیم در فینال حضور داشته باشد، ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و به امید خدا با قهرمانی به ایران بازمی‌گردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.