سرمربی بانوی پیر می‌گوید که تیمش برای قهرمانی در کالچو نیاز به ۹۰ امتیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در هفته پنجم از رقابت‌های سری A ایتالیا پذیرای فیورنتینا هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: تازه ابتدای فصل هستیم. در هفته پنجم قرار داریم و جدول رده‌بندی از هفته دهم به بعد شکل می‌گیرد، از این‌رو با حفظ آرامش به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فدریکو برناردسکی می‌تواند برای رویارویی با تیم پیشین خود در ترکیب اصلی یوونتوس قرار بگیرد؟»، اظهار داشت: باید تمرین امروز را ببینم. گاهی اوقات باید شرایط را هم سنجید، به خصوص اینکه ما پس از بازی فردا باید روز شنبه در بازی دیگری به میدان برویم.

سرمربی بانوی پیر ادامه داد: برناردسکی می‌تواند در جریان بازی به ترکیب اضافه شود، اما در حال حاضر ایجاد تغییرات در ترکیب تیم حیاتی است چون در غیر این صورت ممکن است بازیکنان را از همین ابتدای فصل از دست بدهیم. به همه بازیکنان خود نیاز داریم. باید تمرین امروز را ببینم، قطعاً تغییراتی خواهیم داشت، اما در حال حاضر تنها دروازه‌بان ما برای بازی فردا مشخص است. فردا بوفون بازی نخواهد کرد و شزنی در درون دروازه خواهد ایستاد.

وی عنوان کرد: پس از بازی با بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در صحبتی که با بوفون داشتم، تصمیم گرفتم در بازی با فیورنتینا از وویچخ شزنی استفاده کنم. این بدین معنا نیست که من به یک دروازه‌بان بیشتر یا کمتر اعتماد دارم چون نتو (دروازه‌بان دیگر یوونتوس) فصل گذشته بازی‌های زیادی در درون دروازه ایستاد. شزنی دروازه‌بان خیلی خوب و یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است. یوونتوس دو دروازه‌بان همچون بوفون و شزنی دارد که این خیلی مهم است. بنابراین بوفون فردا استراحت می‌کند و روی نیمکت خواهد نشست.

آلگری با اشاره به اینکه رقابت برای قهرمانی در فصل جاری دشوارتر خواهد بود، گفت: خیلی مهم است که در بازی‌های کوچک و به نسبت کم‌اهمیت‌تر به پیروری برسیم چون در بازی‌های بزرگ و حساس هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد. سال گذشته در حالی اسکودتو را فتح کردیم که یک بار میلان را بردیم و یک بار هم مغلوب آنها شدیم. در مورد اینتر و رم هم چنین اتفاقی افتاد و در تقابل با ناپولی هم یک بازی را بردیم و یک بازی به تساوی انجامید. نکته عجیب در بازی‌های بزرگ فصل قبل‌مان این بود که تمامی بازی‌ها برنده داشت و تنها بازی با ناپولی مسای تمام شد، بنابراین زود است بخواهیم در خصوص قهرمانی اظهارنظر کنیم، اما برای قهرمانی در سری A نیاز به ۹۰ امتیاز داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.