تیم فوتبال پارس جنوبی جم در حالی آماده دیدار با استقلال می‌شود که دو بازیکن خارجی و تاثیرگذار این تیم هم برای این بازی آماده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم استقلال و پارس جنوبی جم از هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. این بازی در حالی انجام می‌شود که تیم میزبان در رده دوم جدول جای گرفته و حریف این تیم از پایین در رده دوم جدول قرار دارد.

مهدی تارتار بر خلاف علیرضا منصوریان که بسیاری از بازیکنانش را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد، با تیمی کامل به مصاف میهمان خود می‌رود. در حالی که در بازی کردن دو بازیکن خارجی این تیم شائبه وجود داشت، حالا به نظر می‌رسد که این دو بازیکن هم مشکلی ندارند و قادر به حضور در ترکیب این تیم هستند.

مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی این تیم چند روز پیش مشکلاتی که برای حضور در فوتبال ایران داشت را پشت سر گذاشت و کارت بازی او هم صادر شد. اگر مهدی تارتار نیاز به حضور این بازیکن داشته باشد بدون هیچ مشکلی قادر به استفاده از او است.

از سوی دیگر آلوز نانگ مهاجم زرد پوشان جم هم که با آسیب دیدگی مواجه شده بود، با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت مجوز حضور در ای میدان را پیدا کرده است تا مهدی تارتار با طیب خاطر بتواند از همه داشته‌هایش در این بازی استفاده کند.

دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۴ شهریور به میزبانی تیم پارس جنوبی در شهر جم برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.