رشت-سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بااشاره به وجود استعداد وپتانسیل های خوب در رشته فوتبال درگیلان ،گفت: متاسفانه این استان به رغم وجود همه این استعدادها ازداشتن امکانات بی بهره است.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر دست نشان در کنفرانس خبری پیش از دیدار جام حذفی در برابر تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار کرد: خوشحالم باردیگر در رشت هستم و این بار کسب موفقیت ملوان یکی از اولویت های من بوده تیمی که همواره در جام حذفی جزء تیم های موفق بوده است.

وی با اشاره به نبود چند بازیکن تیم ملوان بندرانزلی به علت مصدومیت، افزود: مهیار نوری و پوریا غلامی و مصطفی فاطمی به علت مصدومیت در این بازی حضور ندارند.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه شنانی و قنبری نیز مشکلاتشان را با باشگاه حل کرده اند، گفت: از آنها نیز در ترکیب تیم ملوان استفاده می شود.

دست نشان ضمن قدردانی از مردم گیلان برای داشتن فرهنگ بالا، خاطرنشان کرد: از هواداران تیم ملوان بندر انزلی می خواهم در کمال احترام حرمت ها را نگه داشته و تنها به تشویق تیم خود بپردازنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه استان گیلان و مازندران با وجود داشتن پتانسیل های بسیار خوب در فوتبال از امکانات مناسب در این رشته برخودار نیستند، تصریح کرد: این در حالی است که استان گیلان یکی از معادن فوتبالی کشور محسوب می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.