بوفون مدعی شده رونالدوی برزیلی کامل‌ترین بازیکنی بوده که مقابلش بازی کرده و بیشتر از همه مهاجمان دیگر او را آزار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان اسطوره‌ای و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا و یوونتوس در تمجید از رونالدو، ستاره اسبق تیم ملی برزیل، گفته به نظرش او در آزمایشگاه درست شده است.

پیش از این که رقابت بین مسی و رونالدو در دنیای فوتبال مطرح شود، رونالدوی برزیلی یکی از مطرح‌ترین چهره‌های دنیای فوتبال بود. او در دوران بازی کردنش توانست موفقیت‌هایی با بارسلونا، اینتر، آیندهوون و رئال مادرید کسب کند و در تیم ملی برزیل هم دوران موفقی داشت. او همچنین توانست ۳ بار بهترین بازیکن سال فیفا شود و دو توپ طلا بگیرد.

بوفون اما در پاسخ به این سوال که کدام مهاجم بیش از همه برای او دردسر درست کرده است در گفتگو با مارکا گفت: مهاجمی که همه نوع مشکلی برای من درست کرد رونالدو بود، البته رونالدوی برزیلی. ا بازیکن فوق‌العالده‌ای بود، سرعت داشت، قدرت داشت، تکنیکش عالی بود و خیلی سریع کار می‌کرد. طوری بود که به نظر می‎رسید او در آزمایشگاه ساخته شده است.

رونالدو اولین بار در سال ۱۹۹۴ لباس تیم ملی برزیل را پوشید و در ادامه توانست در ۹۸ بازی برای این تیم ۶۲ گل بزند. او بعد از پله، دومین گلزن برتر تیم ملی برزیل است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.