مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی بوشهر صعود تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان را به رده دوم جهان تبریک گفت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بهرام رضاییان در ابتدا گفت: صعود به رده دوم جهان افتخار بزرگی برای فوتبال ساحلی کشور بشمار می رود. بدون تردید برنامه ریزی های طولانی مدت کمیته فوتبال ساحلی و حمایت های ویژه رییس فدراسیون از این رشته، نقش بسزایی در این موفقیت داشته است.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بازیکنان بزرگی دارد که از تجربیات بسیار خوبی برخوردار است. همچنین جوانان تیم ملی نیز استعداد بسیار خوبی دارند که برگزاری منظم مسابقات لیگ های برتر، دسته یک و همچنین مسابقات رده های سنی از دلایل اصلی آماده بودن بازیکنان ملی پوش و کشف جوانان مستعد است.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تاکید کرد: تیم ملی یکدست و همدلی داریم که هرکدام از بازیکنانش نماد و الگوی مناسبی برای این رشته جذاب بشمار می روند. از نظرم فدارسیون تا جایی که می توانسته حمایت خود را انجام داده و وقت آن است که سایر سازمان های ورزشی و غیرورزشی با حمایت های خود انگیزه بازیکنان را بیش از پیش بالا ببرند.

رضاییان در پایان گفت: بار دیگر لازم می دانم کسب این موفقیت را به مهدی تاج که اوج حمایت هایش در زمان اعزام تیم به جام جهانی باهاما را شاهد بودیم و همچنین دبیرکل فدراسیون و رییس کمیته فوتبال ساحلی تبریک بگویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.