سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پایان دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از بازی با تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: به هواداران متعصب و خوب تیم ملی کره‌جنوبی به خاطر بازی امروز تبریک می‌گویم. درست است که امروز شاهد یک جنگ نبودیم اما یک فوتبال زیبا را شاهد بودیم که به معنای واقعی بسیار جذاب بود. امروز، کره حتی مرا هم به دویدن وادار کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: امروز شاهد حضور بازیکنان جوان بودیم به طوری که چند نفر برای نخستین بار برای تیم ملی بازی می‌کردند.

وی ادامه داد:از بابت یک بازی با کیفیت بالا خوشحالم. این دیداری سخت برای من در زندگی فوتبالی‌ام بود.

کی‌روش در واکنش به جنگ روانی هواداران کره‌ای علیه او پیش از آغاز بازی اظهار داشت: هواداران و فوتبالیست‌های کره‌ای از دست من خسته شده‌اند.

وی در رابطه با اخراج سعید عزت‌اللهی از زمین بازی و ۱۰ نفره شدن ایران برابر کره‌جنوبی در دقایق زیادی از نیمه‌ دوم گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با قدرت و روحیه مضاعف پس از  اخراج بازیکن ما (عزت‌اللهی) بازی کردند.

کارلوس کی‌روش  گفت: امشب یک مبارزه فوتبالی که بسیار جذاب بود را از سوی دو تیم شاهد بودیم.تنها دلیل خستگی من وبازیکنانم، بازی بازیکنان کره بود که بسیار خوب بودند.کلمات آخر من برای بازیکنانم است چرا که تیم بسیار جوانی داشتیم که چند بازیکن تجربه اول شان بود.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: امروز تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمدند. هواداران کره‌ای فوتبال را در فضای خوبی دنبال می‌کنند. از بازیکنان ایران به ویژه برخی‌ جوان‌ها که اولین بازی خود را انجام می‌دادند قدردانی می‌کنم. به این مسئله افتخار می‌کنیم که ۱۰ بازیکن تیم ملی ایران پس از اخراج هم‌تیمی خود تمام توان خود را به معرض نمایش گذاشتند. کره‌جنوبی هم بازیکنان بسیار خوب زیادی دارد.

ی‌روش درباره دیدار مقابل سوریه بیان داشت: دردرجه اول باید به عملکرد تیم سوریه درطول این رقابت‌ها تبریک بگویم این کشور درگیر مسایل داخلی است و شرایط دشواری دارد، اما آنان عملکرد خوبی داشتندبه هیچ عنوان از برد سوریه شگفت زده نیستم بازی گذشته این تیم را دیده بودم.ما درهیچ کدام از بازی‌هایمان همانطور که دراین دیدار جشن نگرفتیم جشن نگرفتیم و به طور قطع در دیدار برابر سوریه نیز محکم بازی خواهیم کرد و هدف خود درجریان این رقابت‌ها را به موفقیت تبدیل کنیم.

وی ادامه داد:بازی اولی که مقابل سوریه انجام دادیم درزمین پرآب برگزار شد و انگار دراستخر بازی می‌کردیم درآنجا به نمایندگان ای. اف. سی و کمیته برگزارکننده مالزیایی اعتراض خود را اعلام کردیم، اما دربازی برگشت به طورحتم یک بازی خوب و تماشایی خواهیم کرد.

 کی روش در پایان از هواداران کره‌ای که به خوبی تیمشان را تشویق می‌کردند تشکر کرد و گفت: درشرایطی از بازی مجبور شدم یک تنه به آن‌ها بگویم که ساکت باشند. واقعا فوق العاده بودند و به آنان تبریک می‌گویم.  

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.