کارشناس فوتبال گفت: با شناختی که از کی‌روش دارم می‌دانم به این دیدار اصلا به چشم یک بازی تشریفاتی نگاه نمی‌کند و قطعا به دنبال پیروزی است.

مسعود اقبالی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار ایران و کره جنوبی در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی روسیه اظهار داشت: این بازی برای ما یک بازی تشریفاتی و برای کره جنوبی یک بازی مرگ و زندگی است. سالها بود کره‌ای در چنین مخمصه‌ای برای رسیدن به جام جهانی گیر نکرده بودند و بازی مرگ و زندگی برای آنها معنی نداشت. اما حالا و در روزهایی که تیم ملی ایران خیلی سریع و بدون اما و اگر به جام جهانی رسید، صعود کره در گروی بازی با تیم ملی ایران قرار دارد.

کارشناس فوتبال کشورمان بیان داشت: در دوره‌ای که تیم کره تا حدودی افول داشته تیم ملی ما خوب راه افتاده و حالا باید در دیداری مقابل هم قرار بگیریم که یک طرف آن تیم ما قرار دارد و بازی برایش حالت تشریفاتی دارد و در طرف دیگر تیم کره جنوبی که این دیدار برایش جنبه مرگ و زندگی دارد.

اقبالی بیان داشت: تیم ملی ایران به یک بلوغ تاکتیکی رسیده و بازیکنان جوان ما به مرز خودباوری رسیده‌اند. با شناختی که از کی روش دارم یقین دارم که او به این دیدار به دیده یک بازی تشریفاتی نگاه نمی‌کند. کی روش حتما به دنبال ثبت یک رکورد افسانه‌ای است و می‌خواهد مقتدرانه ترین صعود در تاریخ جام های جهانی را داشته باشد. یعنی صعود بدون شکست و بدون گل خورده. اتفاقی که چندان هم دور از دسترس نیست. کی‌روش قطعا برای این بازی کوتاه نمی‌آید و از همه داشته‌هایش برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کند.

وی با بیان این که ایران و کره جنوبی از دیرباز با یکدیگر کری‌های سنگین فوتبالی داشتند افزود: این بازی یک جنگ تمام عیار است. شاید کی روش علاوه بر حفظ رکوردهای خودش هم در مسابقات انتخابی جام جهانی و هم برابر کره جنوبی که رکورد صددرصدی است، ته دلش بدش نیاید که کره را از رسیدن به جام جهانی محروم کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.