همه مصدومان برگشتند، فقط شهباززاده نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این روزها شایعاتزیادی درباره برکناری احتمالی منصوریان شنیده می شود. حرف هایی که حسن زمانی عضوهیات مدیره باشگاه هم به زبان آورد، نشان می داد واقعا شایعات صحت داشته است. اوگفت: «من به عنوان عضو هیات مدیره با توجه به امکانات و تجهیزاتی که مورد نیاز تیمبوده از نتایج به دست آمده رضایت کامل ندارم و اعضای هیات مدیره هم چنین نظری دارند. مادر حال حاضر بحث مخالف یا موافق نداریم، عملکردتیم استقلال را تا به اینجای کار در حد استقلال نمی‌دانیم!»

این حرف های زمانینشان می دهد اگر استقلال تهران نتواند در دیدار با پدیده نتیجه بگیرد، منصوریاناحتمالا باید با نیمکت آبی ها خداحافظی کند. استقلالی ها البته امید زیادی دارندتا در این مسابقه برنده باشند. به نظر می رسد شرایط از گذشته بسیار بهتر شده است.با وجود آنکه پس از دیدار با سایپا منصوریان روحیه خوبی نداشت ولی در تمرین دیروزتیمش روحیه گرفت و این هم به خاطر بازگشت مصدومان کلیدی استقلال بود.

لی اندرو پادوانی،فرشید اسماعیلی و امید ابراهیمی سه بازیکن کلیدی منصوریان در فصل گذشته بودند کهامسال به دلیل آسیب دیدگی در ۴ بازی هفته اول لیگ برتر حضور نداشتند. منصوریانهمواره روی آنها حساب ویژه ای باز کرده است و به همین خاطر در نبودشان مجبور شد ازبازیکنان ذخیره استفاده کند. این سه بازیکن به همراه فرشید باقری که او هم در خطدفاعی گهگاهی به کار می آید، تمرینات بدنسازی بسیار خوبی داشتند و در حال حاضر ازنظر بدنی کاملا آماده هستند. این ۴ نفر روز گذشته آمادگی خود را در تمرین استقلالنشان دادند. منصوریان حتی می تواند از آنها در ترکیب ثابت تیم استفاده کند چراکههمه همه شان دیرتر به تمرینات بازگشتند تا بتوانند کارهای بدنی شان را کامل انجامدهند. همچنین خسرو حیدری و میلاد زکی پور هم روز گذشته به تمرینات بازگشتند و بهنظر می رسد مشکل آنچنانی برای حضور در بازی بعدی ندارند. البته زکی پور شاید بهدیدار پدیده نرسد. با این وجود همه چیز برای استقلال عالی به نظر می رسد. مصدومانبازگشته اند و احتمال اینکه منصوریان از سیستم ۲-۵-۳ استفاده کند زیاد است. اگرسیستم استقلال این باشد، نسبت به بازی های قبلی یک مدافع کم می شود و منتظری،پادوانی و وریا غفوری سه مدافعی باشند که مقابل مهاجم ها قرار بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.