کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: بازیکنان تیم ما به خودباوری رسیده‌اند که هر نتیجه‌ای را می‌توانند برگردانند و پیروز شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حامد نورمحمدی در مورد پیروزی ۲ بر یک مقابل نفت آبادان اظهار داشت: من دیر به تیم اضافه شدم و سربازی‌ام تمام نشده بود و در دو بازی اول شرایط بدنی‌ام آماده نبود. بازی با سپاهان یک بر صفر عقب بودیم و بازی را برگرداندیم. بازی با نفت آبادان هم اوج کار بود. وقتی گل خوردیم به تیم شوک وارد شده و در نیمه با صحبت‌های مهدی تارتار سرمربی تیم، بازیکنان به خودباوری رسیدند و توانستیم بازی را برگرداندیم و بردیم و من هم یک گل زدم و به تیم کمک کردم.

بازیکن تیم پارس جنوبی در مورد اینکه در سه بازی از حریفان عقب بودند و بعد پیروز شدند، گفت: تارتار قبل از بازی با نفت آبادان هم گفت هر بازیکنی در تمرینات آماده باشد در ترکیب قرار می‌گیرد و یکی از دلایل عمده موفقیت پارس جنوبی همین روش است. یک امتیاز مثبت تیم ما این است که می‌توانیم هر نتیجه‌ای را برگردانیم و با افزایش تجربه بازیکنان شرایط تیم بهتر خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.