مهاجم کنار گذاشته شده چلسی به انتقاد از اخلاق مربی خود پرداخت و اظهار داشت: کونته مربی عالی‌ای بوده ولی به عنوان یک انسان آدم خوبی نیست!

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای پایانی سال ۲۰۱۶، چلسی که شرایط خوبی داشت اتفاقی عجیب را در تمرینات خود تجربه کرد. اتفاقی که شاید تا قهرمانی بی تلفات بود اما در تابستان از قربانی خود پرده برداشت.

در تعطیلات ژانویه، درگیری‌ای بین دیگو کاستا و کونته پیش آمد که نتیجه‌اش کنار گذاشته شدن این بازیکن برای فصل جدید بود. آلوارو موراتا جانشین اصلی وی معرفی شد تا عملا مهاجم اسپانیایی از استمفورد اخراج شود.

دیگو کاستا در این خصوص به «دیلی میل» گفت:‌ در ژانویه همه چیز تغییر کرد. من در حال تمدید بودم ولی باشگاه مانع این کار شد. به نظرم مربی پشت این اتفاق بود. کونته آدم یک دنده‌ای بوده و حرفش تغییر نمی‌کند. به عنوان یک مربی محترم است، کار فوق‌العاده‌ای انجام داده اما به هیچ وجه انسان خوبی نیست.

وی ادامه داد: من در اتاقم در کمپ تیم ملی اسپانیا بودم که به من پیامک داد. شوکه شدم و همان لحظه به هم‌تیمی‌هایم نشان دادم و آنها این اتفاق را باور نمی‌کردند. در آن لحظه بسیار عصبانی شدم اما الان آرام هستم.

مهاجم سابق اتلتیکومادرید خاطر نشان کرد: هنوز آن پیامک را پاک نکرده‌ام تا در صورت لزوم به مردم نشان دهم. خیلی ساده و راحت به من گفت، روی من حساب نکرده و برایم آرزوی موفقیت می‌کند! کونته شیوه خودش را دارد و فکر می‌کند این راه بهترین روش است.

کاستا اظهار داشت: ایده‌ام بازگشت به مادرید بود. تمرین کنم تا به بهترین سطح آمادگی برای جام جهانی دست یابم. به مدیر ورزشی گفتم که می‌خواهم به اتلتیکو بازگردم اما آنها خواهان فروشم به چین یا دیگر تیم‌ها هستند.

مهاجم برزیلی اسپانیایی که حضور در تیم ملی لاروخا را پذیرفت تصریح کرد: اگر مجبور باشم در برزیل می‌مانم، اگر چلسی به من پول هم ندهد تمرین می‌کنم و بدون بازی قوی بازمی‌گردم. اگر نتوانستم هر چه آنها گفتند را اجرا خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.