تیم فوتبال صنعت نفت با درخشش یک زوج موفق در سه هفته ابتدایی لیگ برتر شش امتیاز کسب کرده و جزو بالانشینان جدول است.

به گزارش خبرنگار مهر، آبادانی ها چیزی دیده اند در هیاهوی لیگ برتر اتفاقی در آبادان رخ داده است، آنجا در کنار اروند فوتبالی نمایش داده می شود که رنگش طلایی است. معلوم نیست چقدر این جنس بازی ادامه داشته باشد، مشخص نیست که چقدر صنعت نفت در کنار اروند اینگونه بندری بزند و برقصد و فوتبال را سیراب کند اما هر چه هست، امروز صنعت دیدنی است، شاگردان فراز دیدنی هستند.

آنها را می توان دید، می توان لمس کرد و این همان کاری است که مردم آبادان در دمای بالاتر از ۵۰ درجه انجام می دهند. آنها شهر را تعطیل می کنند تا صنعت را ببینند، تا صنعت را فریاد بزنند و مثل برزیلی ها رفتار کنند. به صنعت نفت نگاه کنید، بومی هایی فوق العاده دارد، آنها دریبل زن هستند و جویای نام و بسیار منظم. در کنار اینها زوجی ساخته شده خطرناک و عجیب. زوج کرار و شیمبا.

کرار سه هفته است که با کسی درگیر نشده و این برای خودش یک نوع رکورد است او بلد است به توپ ضربه بزند، او بلد است پنالتی بزند سانتر کند و توپ را روی بند کفش هم تیمی اش فرود آورد. شیمبا اما قصه دیگری دارد او توپ را انگار دوست دارد، انگار وقتی می دود به جای پا با چشم آن را هدایت می کند. دریبل هفته سوم او را ببینید تا متوجه شوید چه می گوییم. شیمبا دریبل زن قهاری است.

شاگردان فراز در این سه هفته مدعی نشان داده اند، البته مدعی ماندن با مدعی شدن متفاوت است. برای مدعی ماندن شما باید حتما در تمام فصل اسیر بی پولی، تفرقه، حاشیه و پایین آمدن انگیزه نشوید به هر حال آبادان نا آرام است، آنها چیزی را از شاگردان فراز در این چند هفته دیده اند که هنوز بقیه در فوتبال ایران آن را ندیده اند. باید دید آنها دروغ گفته اند؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.