مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: امروز، روز من نبود و بدشانس بودم که دو ضربه من به گل تبدیل نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد شهباززاده پس از پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و نباید در پایان با یک گل از زمین خارج می شدیم. ما در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم که با بدشانسی از دست رفت.

وی افزود: البته تراکتورسازی در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و با توجه به اینکه بدنبال کسب حتی یک امتیاز بودند در دقایقی فشار زیادی بر روی دروازه ما آورد اما با هوشیاری رحمتی و دیگر مدافعان ناکام ماندند.

مهاجم استقلال در پاسخ به این پرسش که دو موقعیت خوبی گل زنی را از دست دادی گفت: متاسفانه امروز بدشانس بودم و توپ هایمان به گل تبدیل نشد خصوصا ضربه اول که خودم فکر می کردم در درون دروازه قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص دیدار بعدی استقلال برابر سایپای تهران گفت: بازی سختی پیش روی خواهیم داشت. علی دایی تیم خوبی درست کرده و دو بازی گذشته به دو پیروزی دلچسب دست پیدا کرده و مطمئنم هدفمان شکست استقلال در هفته چهارم است ولی ما می خواهیم این روند پیروزی را ادامه داده و هفته آینده هم به یک برد دلچسب دست پیدا کنیم.

شهباززاده درپایان خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال ممنون هستم. شب خوبی را برای ما بوجود آوردند و مطمئنم اگر حمایت و تشویق های آنان نبود شاید ما به پیروزی نمی رسیدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.