سرمربی آبی‌ها باید برای میلاد زکی‌پور جانشینی پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میلاد زکی پور مهره مورد اعتماد منصوریان،به دلیل آسیب دیدگی در تمرینات بازی امشب استقلال مقابل تراکتورسازی را از دست داده است. زکی پور بازیکنی است که در کارهای دفاعی همه جوره نمره قبولی را می گیرد اما در فاز هجومی چندان بازیکن توانمندی نیست.

با این حال او از فصل گذشته تا همین دو بازی اول لیگ جدید، دفاع چپ ثابت استقلال بوده است و حالا منصوریان برای پیدا کردن جانشین او در بازی امشب با چالش روبروست.

یعقوب کریمی اصلی ترین گزینه برای بازی در پست دفاع چپ است. بازیکنی که پست تخصصی اش دفاع نیست اما طی دو سه فصل گذشته بارها در این پست به بازی گرفته شده. کریمی که هنوز در این فصل فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده،می تواند با حضورش در سمت چپ زمین حملات استقلال از آن جناح را سامان ببخشد با این حال در فاز دفاعی چندان مهره قابل اتکایی نیست.

آرمین سهرابیان هم دیگر مهره آماده منصوریان برای بازی در دفاع چپ است. سهرابیان بازیکن جوانی است که به تازگی به جمع آبی پوشان اضافه شده اما از لحاظ تجربه،به هیچ عنوان با یعقوب با تجربه قابل مقایسه نیست. با این حال منصوریان که عادت به سنت شکنی دارد، ممکن است در این بازی بزرگ به سهرابیان جوان اعتماد کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.