یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ برتر، تقابل دو تیم پدیده و صنعت نفت است. تیم هایی که در دو هفته ابتدایی نتایج قابل قبولی گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پدیده مشهد در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان است تا دو تیمی که در هفته‌های اول و دوم نتایج قابل قبولی گرفته‌اند طی دیداری حساس در آبادان به مصاف هم بروند.

دو تیم در حالی با هم دیدار می‌کنند که مربیان این دو وجه تشابه جالبی با هم دارند. پیش از این هم طی گزارشی در خبرگزاری مهر نوشته بودیم سه مربی از مربیان لیگ برتری قبل از فعالیت در عرصه مربیگری از فعالان در حوزه رسانه بوده و سابقه خبرنگاری ورزشی داشتند. محمدرضا مهاجری سرمربی تیم پدیده و فراز کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت از جمله این مربیان بودند که از تجاربی هم در فضای رسانه برخوردارند.

نکته جالب در خصوص دیدارهای هفته سوم که در کمترین فاصله زمانی نسبت به روز خبرنگار انجام می‌شود این است که این دو مربی باید با هم تقابل داشته باشند تا رسانه‌ای ترین بازی لیگ برتر در کمترین فاصله نسبت به روز خبرنگار برگزار شود.

دیدار دو تیم پدیده و صنعت نفت از ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه ۲۰ مرداد در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود. صنعت نفت در هفته دوم مقابل سایپا تن به شکست ۳-۲ داد و تیم پدیده موفق شده بود در هفته دوم سپاهان را با نتیجه پر گل ۴ بر صفر مغلوب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.