مدافع اسپانیایی که به عنوان کاپیتان دوم چلسی لقب گرفته، در این خصوص اظهار داشت: بسیار خوشحالم و به این بازوبند افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، با رفتن جان تری به استون ویلا، «گری کیهیل» و «سزار آزپیلیوکئتا» به کاپیتان‌های اول و دوم باشگاه چلسی منصوب شدند.

مدافع اسپانیایی که ششمین فصل خود را در لندن می‌گذراند در این خصوص گفت: بسیار خوشحالم و به این بازوبند افتخار می‌کنم. دوست دارم به مانند گذشته، به تیمم کمک کنم. با استفاده از تجربه‌ای که کسب کردم برای پیشرفت چلسی تلاش می‌کنم. همه ما برای همین اینجاییم.

آزپیلیکوئتا ادامه داد: از زمانی که به اینجا آمدم، به سختی تلاش کردم. کار آسانی نبود ولی با اعتماد به نفس و ایمانی که به تیم، مربی و هم‌تیمی‌هایم داشتم، راه را ادامه دادم.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنم تا در پستم به کیهیل و هرکس نیاز داشت کمک کنم و همچنین برای پیشرفت تمام بازیکنان در مسیر درست قدم بردارم.

بازیکن ۲۷ ساله تیم ملی لاروخا که فصل گذشته به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جزیره لقب گرفت درباره فصل جدید گفت: ما اکنون قهرمان جزیره‌ایم و به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده‌ایم. هدف ما جنگیدن در تمامی رقابت‌ها است. می‌دانیم لیگ سخت و سخت‌تر می‌شود و بازی در اروپا تفاوت زیادی با انگلیس دارد.

چلسی امروز در دیدار جام اتحادیه معروف به «کامیونیتی شیلد» به مصاف آرسنال خواهد رفت.

مدافع عنوان قهرمانی روز شنبه، میزبان برنلی در استمفوردبریج خواهد بود و اولین بازی لیگ جزیره خود را انجام می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.