پیشکسوت استقلال با بیان اینکه ویسی تنها بدنبال کسب یک امتیاز به تهران آمده بود، گفت: استقلال خوزستانی تدافعی بازی کرد و به خواسته اش هم رسید.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مر در خصوص دیدار روز گذشته آبی پوشان تهرانی برابر استقلال صنعتی خوزستان افزود: یک تیم بدنبال ۳ امتیاز بود و تیم دیگر بدنبال کسب یک امتیاز. استقلال تهران هر چه زد به در بسته خورد زیرا همنام خوزستانی اش از ابتدای بازی به لاک دفاعی فرو رفت و اجازه گلزنی به علی قربانی را نداد.

وی ادامه داد: برای ویسی یک امتیاز هم در تهران خوب بود و او توانست به هدفش دست پیدا کند. من ندیدم در طول ۹۰ دقیقه رحمتی واکنش مهمی از خود نشان دهد و بیشتر مثل یک تماشاگر از دور شاهد هجوم همبازی هایش به دروازه استقلال خوزستان بود البته نباید از عملکرد خوب وحید شیخ ویسی هم به سادگی بگذریم. او مقابل استقلال تهران که در نیمه دوم سراپا حمله بود واکنش های خوبی از خود نشان داد و یکی از دلایل پیروز نشدن استقلال تهران، شیخ ویسی بود که موقعیت های زیادی را از استقلال گرفت.

منصور رشیدی در خصوص مهدی قاعدی بازیکن جوانی که روز گذشته اهالی فوتبال را شگفت زده کرد، گفت: از جنوب کشور از این استعدادها فراوان است اما متاسفانه خیلی از آنها راه به جایی نمی برند. قاعدی شروع خوبی برای استقلال داشت و اگر بازیهای بیشتری انجام دهد و با دیگر بازیکنان به هماهنگی کاملی برسد می تواند یکی از نفراتی برای استقلال باشد که در سخت ترین شرایط به کمک آبی پوشان بیاید. قاعدی جوان است و باشگاه استقلال باید مراقب او باشد تا دچار حاشیه نشود و مطمئنم اگر تنها تمرکزش را برای موفقیت در فوتبال بگذارد مطمئنا به زودی شاهد حضور او حتی در تیم ملی هم خواهیم بود.

پیشکسوت استقلال در پایان با تشکر از کسانی که از او و رضا حسن زاده تجلیل کردند، گفت: خوشحالم که هنوز فراموش نشده ایم و یادی هم از ما موسفیدها می کنند اما امیدواریم این تقدیرها تنها به پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس ختم نشود و در طول فصل از همه پیشکسوتانی که برای فوتبال کشورمان زحمت کشیده اند قدردانی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.