بازیکن تیم گسترش فولاد گفت: ما امروز مستحق این باخت با نتیجه ۳ بر صفر نبودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال دو تیم ذوب آهن و گسترش فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۳ بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

میلاد فخرالدینی بازیکن تیم گسترش فولاد در پایان این دیدار اظهار داشت: من فکر می‌کنم مستحق این باخت نبودیم، مخصوصا باخت ۳ بر صفر. خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم مخصوصا نیمه اول اما متاسفانه به گل تبدیل نشد مثل بازی اول گل خوردیم.

وی در پاسخ به این سوال که ذوب آهن را امسال امیرقلعه نویی چطور می‌بینی، گفت: قلعه‌نویی مربی خیلی بزرگی است و با هر تیمی که کار می‌کند برای قهرمانی می‌جنگد تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و فکر می‌کنم امسال جزو مدعیان قهرمانی باشد و برای آنها ارزوی موفقیت می‌کنم.

فخرالدینی در پاسخ به این سوال که آینده را شما با تیم گسترش فولاد چطور می‌بینید، گفت: تیم ما خیلی جوان است و به زمان زیادی نیاز دارد اما ما روز به روز و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

وی در پاسخ به این سوال که کار کردن با لوکا بوناچیچ را چطور می‌بینید، گفت: من این افتخار را داشتم که با او کار کنم. او مربی خوبی است و مطمئنا به تیم می‌تواند کمک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.