دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا، گفت: تیم ما با وجود جوان بودن نشان داد تا دقیقه ۹۵ هم می‌‌تواند خطرناک باشد بنابراین می‌توانم بگویم ما امسال یکی از تیم‌های مدعی هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا بعد از پیروزی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سه امتیاز خوبی بود که داخل خانه نیاز داشتیم تا عقب نمانیم. یکسری اشتباهات بچگانه داشتیم که تبدیل به گل شد. تیم ما با وجود اینکه جوان است اما نشان داد تیم خوبی است و تا دقیقه ۹۵ هم می‌تواند خطرناک باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که شما روی ضربه ایستگاهی گل خوردید و به نظر می‌رسد تاکتیک صنعت نفت همین است، عنوان کرد: صنعت نفت تیم خوب و قابل احترامی است قبل از بازی و بین دو نیمه به ما گفتند اگر جلوی خطا دادن را نگیریم ممکن است که گل بخوریم، متأسفانه ما از همین موضوع ضربه خوردیم. گل اول هم به صورت شانسی به یکی از بازیکنان ما برخورد کرد و با تغییر مسیر وارد دروازه شد. ما شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره داوری چیست و صنعت نفتی‌ها به این موضوع اعتراض داشتند، گفت: امروز یکی از روزهای خوب داوری بود و هیچ مشکلی نداشت شما کدام صحنه را می‌گویید؟

اخباری درباره قضاوت داوری در صحنه اول گل این تیم، یادآور شد: مطمئناً روی شیمبا خطا نشد او عادت دارد داوران را اذیت کند.

وی در ادامه درباره نتایجی که این تیم در دو بازی اول لیگ گرفته، گفت: ما مقابل سپاهان هم خوب بازی کردیم و می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما دقیقه پایانی این سه امتیاز را از دست دادیم اما فکر می‌کنم می‌توانیم مدعی لیگ باشیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا درباره اینکه به نظر می‌رسد کاپیتانی شما خوش‌یمن بوده و سایپا در دقایق پایانی گل برتری را زده، عنوان کرد: برای من کاپیتانی مهم نیست اما از اینکه بعد از بستن بازوبند گل زدیم خوشحالم امیدوارم در آینده نتایج خوب بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.