کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال سایپا با تاکید بر اینکه نمی خواهم در خصوص داوری صحبت کنم گفت: اعتقاد دارم سوت های داور بیشتر به نفع صنعت نفت بود تا به سود ما.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از پیروزی ۳ بر ۲ شامگاه پنجشنبه تیمش برابر نفت آبادان گفت: بازی خوبی انجام دادیم. تماشاگرپسند و پرموقعیت. در نیمه اول هم می توانستیم به گل های بیشتری دست پیدا کنیم اما متاسفانه موقعیت هایمان را با بدشانسی از دست دادیم.

وی تاکید کرد: در نیمه دوم عالی بودیم و توانستیم به دو گل دیگر دست پیدا کرده و پیروز میدان شویم.

دایی در خصوص اتفاقات داوری و اعتراضات سرمربی نفت آبادان گفت: نمی خواهم در خصوص داوری صحبت کنم زیرا معتقدم باید تمرکزم بیشتر بر روی تیمم باشد اما متاسفانه داور به نفع نفت آبادان سوت زد و هر کس که فوتبال را می فهمد می داند که داوری چندان هم به سود ما نبوده است.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: من برای کمالوند احترام خاصی قائل هستم اما امروز بازیکنان من فوق العاده بودند و توانستند در دقیقه ۹۳ فعل خواستن را صرف کرده و به گل پیروزی دست پیدا کنند.

دایی در پاسخ به این پرسش که نسبت به بازی قبل روند بهتری داشتید گفت: بازیکنان من جوان هستند و نیاز به زمان دارند تا بتوانند آمادگی بیشتری پیدا کرده و مطمئن باشید در هفته های آتی بهتر خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: در تعطیلات لیگ کارهای تاکتیکی بیشتری انجام خواهیم داد تا بتوانیم با شرایط بهتر به مصاف حریفانمان برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.