زننده گل دوم پرسپولیس به تراکتورسازی با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش گفت: به خاطر گلی که زدم از کادر پزشکی تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال کامیابی نیا درباره دیدار امشب تیم فوتبال پرسپولیس برابر تراکتور سازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام گفت: بازی سختی داشتیم. یکی از دیدارهایی بود که برای ما سرنوشت ساز بود. آنها تیم خوبی دارند و همیشه چنین دیدارهایی تقریبا سرنوشت ساز است. خوشحالم توانستیم در دومین بازی هم ببریم و دست پر از تبریز خارج شویم.

وی تصریح کرد: فکر می کنم ۳۰ ثانیه بعد از اینکه وارد زمین شدم گل زدم، این اتفاق چیزی شبیه به بهترین حادثه ای است که می تواند برای یک بازیکن رخ دهد. من واقعا از کادر پزشکی و بدنسازی تیم ممنونم. آنها حداقل روزی دو ساعت به صورت اختصاصی با من تمرین می کردند. در این بازی از ابتدا هم می توانستم به زمین بروم اما آقای برانکو صلاح دانست که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شوم گلم را به هواداران پرسپولیس و کادر پزشکی تیم تقدیم می کنم.

کامیابی نیا درباره حاشیه هایی که برای این تیم هنگام ورود به تبریز در فرودگاه شهید مدنی تبریز به وجود آمد به خبرنگار مهر گفت: واقعا متاسفم برای کسانی که خودشان را هوادار تراکتور می دانند اما مطمئنم آنها تراکتوری نبودند. تراکتوری های با شعور کسانی بودند که در طول ۹۰ دقیقه تیمشان را حمایت کردند. آنها پس از اتمام بازی هم، تیم بازنده ای که واقعا هم جسورانه بازی می کرد را تشویق کردند. آنها هواداران واقعی هستند نه کسانی که به محمود خردبین و هادی نوروزی در فرودگاه توهین کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ مردم تبریز بسیار بالاتر از همان عده ای بود که آمده بودند. فقط برایم عجیب است که چرا پلیس فرودگاه هیچ گونه اقدامی برای جلوگیری از فحاشی ها انجام نداد. امیدوارم این روند را ادامه دهیم، بردهای دلچسبی که به دست می آوریم حالمان را خوب می کند، چرا که هوادارانمان خوشحال می شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )