کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال پارس جم جنوبی گفت: مقابل پیکان بازی سختی پیش رو داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جم جنوبی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان گفت: با تفکرات جلالی آشنا هستم. می‌دانم بازی سختی پیش رو داریم. ما همه تلاشمان را می‌کنیم فردا ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

تارتار در ادامه افزود: من افتخار شاگردی مجید جلالی را داشتم و با تفکرات او آشنا هستم. همه ما باید به مردم با فرهنگ جمع احترام بگذاریم.

وی درباره صحبت‌های جلالی مبنی بر میزبانی در جم عنوان کرد: درباره جلالی قبلا حرف‌ها زده شده و علاقه‌ای ندارم در این باره صحبت کنم.

سرمربی گسترش فولاد در ادامه درباره سوالی در خصوص جدایی طیبی از تیم قطری، عنوان کرد: امیدوارم هر جا هست موفق باشد، اما او دیگر در تیم ما جایی ندارد.

تارتار همچنین درباره بازی فردا، خاطرنشان کرد: ما همه حرف‌هایمان را داخل زمین می‌زنیم نه بیرون. برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین می‌شویم و هر بازی برای ما حکم فینال دارد. از همه هواداران هم دعوت می‌کنم تا فردا به ورزشگاه بیایند و با آنها بتوانیم شرایط را برای حریفان سخت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیکان سال گذشته شرایط خوبی داشته و می‌تواند ما را دچار مشکل کند. بازی‌ها هر کدام حکم یک فینال دارند، ما یک فینال مقابل گسترش فولاد پشت سر گذاشتیم و یک فینال دیگر فردا مقابل پیکان داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.