هافبک میانی آبی‌ها می‌گوید:«جایزه‌ای که گرفتم شخصی نیست،برای استقلال است.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امید نورافکن تشنه بازی کردن است.آنقدر که در روز بازی با نفت آبادان با وجودیکه می دانست محروم است اما پیراهن و شورت ورزشی پوشیده بود و کنار زمین ایستادهبود،آن هم به این دلیل که گفته بودند هر لحظه ممکن است حکم بشکند و دستوری ازتهران برسد که محرومیت ها لغو شده است!با این حال این اتفاق روز گذشته افتاد تا سهبازیکن استقلال مشکلی برای باز کردن نداشته باشند.

روز گذشته سرانجام محرومیت شما بخشیده شد.

به گوشم رسید که خبر را اعلام کرده اند.با این حال من و بقیه بچه ها بازیکنتیم هستیم و در چیزهایی که مربوط به ما نیست دخالت نمی کنیم.ما هم سرباز تیم ملیهستیم و هم سرباز استقلال.اتفاقی هم که افتاده واقعا ارتباط زیادی به ما ندارد.

با این شرایط روز جمعه مقابل استقلال خوزستان به میدان می روی؟

هر اتفاقی ممکن است بیفتد. باز هم می گویم که این موضوع مربوط به باشگاه است.بازیکناندر این موضوع کم کاری انجام ندادند و ما تنها تابع باشگاه بودیم.امیدوارم این هفتهاین دوری به پایان برسد و در خدمت تیم باشیم.اگر سرمربی تیم صلاح بداند با کمالمیل در خدمت استقلال خواهم بود.

نظرت درباره هفته اول چیست؟تا به حال سابقه نداشته استقلال لیگ را با شکستشروع کند.

در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد.شما خودتان هم دیدید که با یک لشکر مصدومو محروم راهی آبادان شدیم.نباید همین طور ساده به قضیه نگاه کرد.سال قبل هماتفاقات زیادی افتاد اما در نهایت چه شد؟باور کنید اگر لیگ چند هفته بیشتر ادامهداشت حتی ممکن بود قهرمان هم شویم.امسال هم بدشانسی آوردیم که این نتیجه در آبادانرقم خورد.امیدوارم اتفاق های خوبی برای استقلال در هفته های آتی بیفتد.

این هفته مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی بازی می کنید.قرار است هوادارانتان هم بیایند.

بازی هفته اولتمام شده و در هفته دوم با کمک تماشاگران به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. تمرینات رامرتب و با برنامه پیگیری کردیم و امیدوارم شرایط برای کسب سه امتیاز با حضور هوادارانفراهم شود.به هر حال هم هواداران و هم خود ما تشنه پیروزی هستیم و امیدوارم ایناتفاق در روز جمعه بیفتد.

خیلی ها بر این عقیده هستند که استقلال این فصل خیلی حاشیه دارد.نظر خودتچیست؟

نظر آنها محترم است اما سال قبل هم از این حرف ها می زدند.در نهایت چه شد؟فکرمی کنم بیان این حرف ها برای این است که تیم را به حاشیه ببرند اگر نه استقلال تیمبزرگی است و کادر فنی بزرگی هم دارد.کادری که به خوبی می توانند حاشیه ها را جمع وجور کنند.

امید نورافکن امسال به عنوان پدیده لیگ شانزدهم انتخاب شد.

واقعا از این موضوع خوشحال هستم و از همه افرادی که به من رای دادند، تشکر می کنم.فصل گذشته برای موفقیت استقلال تلاش کردیم و امیدوارم در فصل جاری نیز بتوانیم با عملکردخوب همه بازیکنان نتایج بهتری بگیریم. من همه تلاشم را می کنم تا در فصل جاری بهترینعملکردم را به نمایش بگذارم.

خیلی ها می گفتند حق بازیکنان دیگری هم بود که به این عنوان برسند.مثل فرشیداسماعیلی.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.