«خاویر تباس» به باشگاه فرانسوی هشدار داده اجازه پرداخت رقم فسخ قرارداد نیمار را صادر نخواهد کرد و دلیلش این است که این رقم خلاف قانون فیرپلی مالی اسپانیا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اخباری جدید درباره انتقال جنجالی نیمار از تیم فوتبال بارسلونا به پاری‌سن ژرمن منتشر شده است. روزنامه هواداری بارسلونا، اسپورت، مدعی شده سازمان لیگ اسپانیا تصمیم گرفته اجازه پرداخت رقم فسخ قرارداد نیمار را صادر نکند.

این درحالی است که بارسلونا حاضر به فروش نیمار نیست و صحبت از این بوده که پی‎اس‌جی می‎خواهد با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو که رق فسخ قرارداد این بازیکن است رضایت باشگاه را بگیرد و با خود بازیکن مذاکره کند.

اما تصمیم سازمان لیگ اسپانیا دو دلیل دارد، یکی این که هنوز رقم انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا به طور دقیق مشخص نیست و دلیل دوم هم این است که پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو بر خلاف مقررات فیرپلی مالی اسپانیا است.

خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا در این باره گفت: هرچند که پاری‌سن ژرمن هنوز رقمی را پرداخت نکرده، اما ما خواستیم به آن‌ها اطلاع داده باشیم. خواستیم رئیس باشگاه فرانسوی موضع ما را بداند و بعد مسیر خودش را ادامه دهد. آن‎ها نمی‎توانند با چنین رقمی برای جذب بازیکن اقدام کنند.

در این صورت احتمال این که انتقال نیمار از بارسا به پاری‌سن ژرمن منتفی شود زیاد است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.