ناصر الخلیفی با سوال غیرمنتظره درباره نیمار مواجه شده و خیلی سربسته درباره آن صحبت کرده است. او گفته به قرارداد این بازیکن با بارسا احترام می‎گذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس تیم فوتبال فرانسوی پاری‌سن ژرمن، ناصر الخلیفی، درباره این موضوع که آن‌ها از همیشه به خرید نیمار نزدیک‌تر هستند صحبت‌هایی سربسته داشته است.

گفته می‌‎شود تیم فرانسوی قرار است با انتقالی که قیمت آن رکورد نقل و انتقالات را می‎شکند از بارسلونا به پاری‌سن ژرمن برود. الخلیفی اما در حال صحبت درباره قرارداد احتمالی با شبکه تلویزیونی مراکشی به نام «مدی ۱» بود که درباره نیمار از او پرسیدند.

مالک پی‎اس‎جی در پاسخ این سوال گفت: همه این‎ها حرف هستند. نیمار بازیکن بارسلونا است و باید ببینیم چه می‎شود. پی‌اس‌جی به همه قراردادها احترام می‌گذارد، همه قراردادهای بین بازیکنان و تیم‌ها. امیدوارم فرصت باشد تا زمان دیگری درباره این موضوع صحبت کنیم.

البته او موافق است آمدن نیمار می‎تواند به تیمش برای رسیدن به اهداف بزرگی که دارد کمک کند: هدف ما این است که بازیکنان بزرگ داشته باشیم که در سراسر دنیا شناخته شده هستند. به دنبال مربیان و بازیکنانی هستیم که انتظارات ما را برآورده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.