علیرضا منصوریان سرمربی استقلال می‌گفت قرار است از شروع لیگ برتر با قدرت عمل کنند و امتیازهای خوبی جمع کنند تا در هفته‌های آخر لیگ، برای قهرمانی به مشکل نخورند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تمام حرف او این بودکه استقلال امسال شرایط متفاوتی نسبت به سال گذشته دارد. فصل قبل مشکل استقلال اینبود که به دلیل تغییرات زیادی در ترکیبش، با ناهماهنگی وارد لیگ برتر شد و از همانهفته های اول امتیاز از دست داد. منصوریان می گفت نیم فصل نیاز دارند تا هماهنگشوند و وقتی هماهنگ شدند که واقعا نیم فصل گذشته بود. استقلال در نیم فصل دوماینقدر خوب امتیاز جمع کرد که توانست تراکتورسازی را پیش بگذارد و نایب قهرمان لیگبرتر شود. امسال اما شرایط فرق می کرد. استقلال بازیکنان خوبی گرفته بود ومنصوریان تا همین دو هفته پیش می گفت نمی داند ترکیب تیمش را با اینهمه بازیکناماده چطور بچیند؟ الان هم دقیقا چنین شرایطی وجود دارد و منصوریان نمی داند واقعادر دو پست چه کسانی را بازی دهد؛ البته نه از باب اینکه بازیکن دارد بلکه از آنجهت که بازیکن ندارد در این پست ها بازی دهد!

روز چهارشنبه itc پيمان منتظری رسید تا برایاستقلال مقابل صنعت نفت بازی کند ولی معلوم نیست منصوریان چه کسی را کنار او بازیمی دهد. خسرو حیدری یا وریا غفوری از جمله بازیکنانی هستند که شاید مجبور شوندمقابل صنعت نفت در آبادا در پست دفاع میانی بازی کنند. منصوریان پیش از این در نظرداشت اگر بازیکن در پست دفاع آخر نداشته باشد، فرشید باقری را بازی دهد که او هممصدوم شده است. سید مجید حسینی دیگر مدافع میانی تیم هم که از سوی فدراسیون فوتبالمحروم شد و نمی تواند در دیدار با صنعت نفت برای استقلال به میدان برود. اما مشکلدیگر در پست هافبک دفاعی است. روزبه چشمی مثل یک هندوانه دربسته می ماند و بعد ازیک سال و نیم تازه قرار است بازی کند.

منصوریان حتی با وجود حضور نورافکن نگرانبود که مبادا چشمی کمی گنگ باشد و سردرگم ولی حالا حتی نورافکن را ندارد و نمیداند چکار کند. امید هم به دلیل غیبت در اردوی تیم ملی امید تا اطلاع ثانوی محرومشده است و نمی تواند مقابل صنعت نفت بازی کند. منصوریان برای جانشینی او هم هیچبازیکنی ندارد چراکه امید ابراهیمی و فرشید اسماعیلی هم مصدوم هستند. منصوریانمجبور است در این پست هم از بازیکنی غیر تخصصی استفاده کند. وریا قبلا هافبک دفاعیبازی کرده ولی جواب نداده است. سرمربی استقلال برای بازی صنعت نفت به شدت نگراناست و البته تلاش کرده تا به بقیه بازیکنان روحیه دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.