سرمربی نفت مسجد سلیمان با تأکید بر اینکه تمرینات خوبی را تا شروع لیگ دسته اول برگزار می کنیم گفت: تیم ما از هر حیث آماده انجام بازی در لیگ یک است.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط تیم نفت مسجد سلیمان گفت: تمرینات خوبی را برگزار کردیم با توجه به زمانی که داشتیم، تمامی کارهایمان طبق برنامه پیش رفت و از لحاظ تمرینات گروهی و بدنی در فرم ایده آل هستیم.

وی تأکید کرد: چند بازیکن را می خواستیم به خدمت بگیریم که نتوانستیم این کار را انجام دهیم اما بازیکنانی که به نفت آمده اند، جوان و آینده دار هستند و قطعاً در روزهای آینده حرف های زیادی از آنها خواهید شنید.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در ادامه خاطرنشان کرد: بازی های تدارکاتی خوبی را برگزار کردیم و قرار است آخرین دیدار تدارکاتی خود را مقابل نفت امیدیه اهواز انجام دهیم که اگر این بازی کنسل شود باید به دنبال یک حریف تدارکاتی دیگر بگردیم تا خود را برای شروع لیگ آماده کنیم.

فکری در خصوص شرایط حال حاضر استقلال تهران اظهار داشت: این تیم با نفراتی که جذب کرده، وضعیت خوبی دارد. اضافه شدن چند بازیکن با تجربه در کنار جوان ها می تواند کمک موثری به استقلال کند. اگر چه حرف و حدیث های زیادی در خصوص جذب بازیکن به وجود آمد اما اگر استقلال این بازیکن را جذب می کرد و یا حتی به خدمت نمی گرفت باز هم حرف و حدیث پشت سر این بازیکن بود اما اعتقاد دارم تلفیقی از باتجربه ها و جوانان می تواند یک استقلال رویایی را در این فصل به همه نشان دهد.

وی تصریح کرد: یکی از عملکردهای خوب استقلال این بود که توانست از زمان باقیمانده تا شروع لیگ نهایت استفاده را برده و تمرینات خوبی را انجام داده و با انجام بازی های تدارکاتی خود را آماده لیگ کند اگر چه کار سختی در پیش دارد اما سالهاست که استقلال نشان داده، تیم روزهای سخت است و می تواند همیشه موفق باشد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص دیدار روز جمعه آبی پوشان تهران برابر صنعت نفت آبادان گفت: نفت تغییرات گسترده ای داشته، کادر فنی آن عوض شده و چند بازیکن خوب به خدمت گرفته و این می تواند برای استقلال خطرناک باشد اگرچه آبی پوشان باید با گرمای وحشتناک آبادان هم بجنگند ولی فکر می کنم اولین بازی حکم یک فینال را دارد و می تواند برای استقلال بسیار مهم باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران خونگرم جنوبی استقلال باید این تیم را تنها نگذارند و روز جمعه با حمایت تیم محبوبشان، ضامن پیروزی این تیم برابر نفت باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.