مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان در نشست معارفه خودش در باشگاه قطر عنوان کرد:ا میدوارم به همراه قطر تمام توانایی‌ام را به کار بگیرم و به بهترین شکل ممکن ظاهر شوم.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه قطر امروز رسما نشست خبری معرفی محمد طیبی، مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان را برگزار کرد که با قراردادی یک ساله و قابل تمدید به این باشگاه قطری رفته بود.

طیبی در نشست خبری گفت: من باشگاه قطر را خیلی خوب می‌شناسم و می‌دانم که باشگاه بزرگ و ریشه داری است و دارای تاریخ و سابقه است و ملقب به «الملک» است. من بسیار خوشحالم که جزئی از این تیم قدیمی شدم. امیدوارم به همراه قطر تمام توانایی‌ام را به کار بگیرم و به بهترین شکل ممکن ظاهر شوم.

وی افزود: باعث افتخارم است که من به عنوان اولین لژیونر این تیم در این فصل قرارداد امضا کردم و این اتفاق برای من مسئولیتم را بیشتر می‌کند و آن را نوعی چالش برای خودم می‌دانم. تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم مخصوصا اینکه تلاش می‌کنم تا به همراه تیم موفق شوم و همچنین تلاش خواهم کرد به همراه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شرکت کنم و برای موفقیت ایران تلاش کنم. در فصل پیش رو بهترین عملکرد را از خودم نشان می دهم تا تیم قطر را به جایگاهی که مستحقش است برسانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.