کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

با مصوبه هیئت رییسه سازمان لیگ از این به بعد استعمال دخانیات در ورزشگاه ها ممنوع است قانونی که به نظر می‌رسد اجرایی شدنش بسیار سخت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق مصوبه هیات رئیسه ‏سازمان لیگ فوتبال ایران در فصل ۹۷-۹۶ ورود و استعمال دخانیات ‏در تمامی ورزشگاه های کشور ممنوع است.‏ به این ترتیب سیگار جز اقلام ممنوعه محسوب شده و تماشاگران نباید ‏با سیگار وارد ورزشگاه شوند.‏ البته این اتفاق در دنیا سال هاست که افتاده. مثلا در تورنمنت های مهم فوتبال هیچکس اجازه ندارد در ورزشگاه سیگار بکشد. به همراه داشتن اشیایی چون فندک، بطری های شیشه ای و لیوان، پرچم های حاوی اشعار خاص و غیره جزو موارد غیر قانونی هستند و تماشاگران اجازه بردن این اشیا به ورزشگاه را ندارند و از به نظر می رسد از فصل جدید سیگار هم جزو وسایل ممنوعه محسوب می شود. هنگام ورود به ورزشگاه تماشاگران به خوبی مورد بازرسی بدنی قرار می گیرند ولی همیشه شاهد وجود چنین اشیایی به همراه آنها در داخل ورزشگاه هستیم. هر کدام از این اشیا به شیوه های مختلف به درون ورزشگاه برده می شوند که از قبل توسط تماشاگران برنامه ریزی شده است.

یکی از شیوه های حمل اشیای کوچک مانند فندک و کبریت و سایر اقلام مشابه جاسازی آن در کفش است که هنگام بازرسی بدنی از دید ماموران دور می ماند. با توجه به اینکه در مواردی ماموران ورزشگاه کفش تماشاگران را هم مورد بازرسی قرار می دهند، شیوه های جدیدتری نیز مشاهده شده است که تماشاگران را قادر می سازد اشیای خود را به صورت مخفیانه وارد ورزشگاه کنند. یکی از تماشاگران بازی های لیگ برتر امسال در حالی که کبریتی را در جیب خود داشت با مطرح کردن دلیل این کار از شیوه جدید خود برای حمل فندک به درون ورزشگاه سخن گفت! او در این رابطه گفت: «با توجه به اینکه در بازرسی بدنی کبریت در جیب من هست و توسط مامور ضبط می شود، وی دیگر مطمئن است که من وسیله دیگری ندارم! این درحالی است که من فندک را در کفشم جاسازی کرده ام!»

حمل مواد منفجره به ورزشگاه در مقایسه با سال های پیش به شدت کاهش یافته است اما گاهاٌ شاهد انفجار چنین مواردی در ورزشگاه ها در حین بازی هستیم. در این مورد نیز تماشاگران متخلف با استفاده از شیوه های عجیب و همراه باریسک اقدام به حمل این مواد به داخل می کنند. در چنین مواردی تماشاگران با ایجاد سوراخ های کوچک در داخل بسته های مواد غدایی، مواد منفجره را داخل آنها جاسازی و وارد ورزشگاه می کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.