مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: این تیم در بازی با پرسپولیس ما را به آینده امیدوار کرد. باید از اعتبار فوتبال نفت در این فصل دفاع کنیم.

مجتبی خورشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار نفت و پرسپولیس اظهار داشت: بیشتر بازیکنان تیم نفت تا به حال ورزشگاه آزادی را از نزدیک ندیده بودند. اما شرایط باعث شد تا آنها وقتی برای اولین بار در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند، مقابل پرسپولیس که یکی از بهترین تیم‌های فعلی ایران و قهرمان کشور است بازی کنند.

وی افزود: پرسپولیس قهرمان کشور و مدعی قهرمانی آسیاست و بازی کردن مقابل این تیم برای همه تیم‌های ایران سخت است. به خصوص در ورزشگاه آزادی. حالا شما حساب کنید ما با تیمی مقابل این تیم پر قدرت قرار گرفتیم که حتی یک جلسه تمرین هم کنار هم نداشتند. خود ما که اعضای کادر فنی بودیم خیلی از این بازیکنان را تا به حال ندیده بودیم و آنها را نمی‌شناختیم. تیم نفت با ۱۴ بازیکن جوانان و امید مقابل این پرسپولیس آماده و هوادارانش قرار گرفت و به نظر من نتیجه‌ای در خور تحسین به دست آورد.

مربی تیم نفت که در غیاب درخشان نقش سرمربی را در مقابل پرسپولیس ایفا کرد ادامه داد: این بازی ما را به آینده امیدوار کرد. به هرحال نفت تیمی است در فوتبال ایران دارای اعتبار است و ما ناچاریم از اعتبار این تیم در فوتبال ایران دفاع کنیم. امیدواریم که مشکلات این تیم حل شود تا بتوانیم با شایستگی در لیگ قهرمانان آسیا به نمایندگی از کشورمان حضور یابیم.

مربی تیم نفت اظهار داشت: درخشان از فنی ترین و با تجربه ترین مربیان فوتبال ایران است و کارش را به خوبی بلد است. تیم نفت در بلاتکلیف ترین حالت ممکن و با کمترین امکانات به درخشان سپرده شد و به نظر من نقطه قوت این تیم حضور خود درخشان روی نیمکت است. این تیم قطعا با درخشان آینده‌ای خوب خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.