قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: درست است که تیم‌های آسیایی روی فوتسال ایران نگاه ویژه‌ای دارند، اما برخی تعریف‌ها برای ما مثل سم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدحسین عراقی‌زاده در خصوص جلسه هماهنگی مدیران باشگاه‌های تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا گفت: دیشب جلسه مدیران باشگاه‌ها برای هماهنگی و انتخاب رنگ لباس تیم‌ها برگزار شد که بر این اساس قرار شد ما در بازی اول پیراهن قرمز و در بازی دوم پیراهن سفید بپوشیم. امروز هم با حضور علی کفاشیان که ریاست فوتسال آسیا را برعهده دارد، جلسه‌ای برگزار شد و کفاشیان در این جلسه عنوان کرد که فوتسال در آسیا روزبه‌روز در حال پیشرفت است و ابراز امیدواری نمود که هر تیمی که حقش است، قهرمان آسیا شود. سپس مدیران باشگاه خودشان را معرفی کردند و قوانین مسابقات اعلام شد. بعد از آن هم کنفرانس خبری مربیان و جلسه پزشکان تیم‌ها انجام شد.

وی در خصوص اینکه تیم‌های حاضر در این مسابقات تیم گیتی‌پسند اصفهان را فینالیست این مسابقات می‌دانند، اظهار داشت: به هر حال دیدی که در آسیا روی فوتسال ایران و به خصوص باشگاه گیتی‌پسند دارند، با سایر تیم‌ها مجزاست، اما ما نباید در باد این تعریف‌ها بخوابیم. برخی تعریف‌ها مثل سم است و ما باید پادزهر این سم را داشته‌ باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.