هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: ما به حواشی‌ای که برای نفت تهران اتفاق افتاده کاری نداریم و خودمان را برای لیگ برتر آماده کرده‌ایم.

میعاد یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص آخرین شرایط تیم فوتبال سپیدرود اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و یک هفته‌ای است که در تهران هستیم. انشاءالله فردا آخرین بازی دوستانه را در تهران انجام می‌دهیم و سپس به رشت می‌رویم.

وی افزود: هوای رشت مرطوب است و ما مجبوری به شهرهایی بیاییم که هوای خشکی دارد به همین دلیل دو هفته پیش به کردان آمدیم و به رشت برگشتیم و یک بازی دوستانه با سایپا انجام دادیم و دوباره راهی تهران شدیم. علت اردوی ما در تهران خشکی هوا است که به این هوا عادت کنیم.

یزدانی در خصوص دیدار هفته اول سپیدرود با نفت تهران،گفت: شرایط نفت مشخص نیست و خیلی‌ها می‌گویند شاید علی کریمی از این تیم استعفا بدهد، خیلی‌ها هم می‌گویند این تیم به کارش ادامه می‌دهد اما ما به این مسائل و اتفاقات حاشیه‌ای کاری نداریم و در حال آماده‌سازی برای بازی هفته اول هستیم.

وی تاکید کرد: ما باید بازی به بازی جلو برویم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که نتایج خوبی بگیریم.این را هم بگویم فاصله تیم‌ها با یکدیگر بسیار کم است و اینگونه نیست که تیمی از پیش برنده یا بازنده باشد.

یزدانی در پاسخ به این سوال که چرا در رشت به او لقب چیچاریتو داده‌اند، گفت: این محبتی است که هواداران رشتی به من دارند و ۵ سال است که من را با این نام صدا می‌کنند. سال گذشته هم در اواخر لیگ بازیکنان تیم به من «چیچا» می‌گفتند.

وی درخصوص تمدید قراردادش با استقلال، گفت: من با استقلال قرارداد داشتم و قرار بود که به صورت قرضی به سپیدرود برگردم. ۳ سال با استقلال قرارداد دارم و با مشاوره‌ای که گرفتم قراردادم را با استقلال تمدید کردم و امیدوارم سال بعد شرایطم با سال قبل فرق کند و بتوانم در آینده در استقلال موفق شود.

یزدانی با تاکید بر اینکه دوست دارد در پست وینگر چپ و راست بازی کند، گفت: سال گذشته نتیجه نگرفتن‌های استقلال در هفته‌های ابتدایی به ضرر من تمام شد ولی امسال سعی می‌کنم در سپیدرود طوری بدرخشم که جایم را برای استقلال محکم کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.