سرمربی مقاومت البرز گفت: در ایران فقط چند سالن استاندارد داریم و سایر سالن‌ها از استاندارد کافی برخوردار نیست، در حال حاضر مجبوریم در سالن‌های غیراستاندارد بازی کنیم.

مسعود کیانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بازی این هفته تیم‌های تأسیسات دریایی و مقاومت البرز از هفته چهارم رقابت‌های لیگ فوتسال گفت: ما این هفته هم همانند هفته‌های قبل بازی سختی داریم و همانطور که می‌دانید متأسفانه در طول چهار هفته برگزاری لیگ برتر ما با قرعه‌ بدی روبه‌رو بودیم و تاکنون سه بازی بیرون از خانه و یک بازی در خانه با تیم‌هایی که همگی مدعی قهرمانی هستند بازی داشتیم.

وی در ادامه گفت:‌ تیم ما در حال حاضر از شرایط روحی و بدنی خوبی برخوردار است و با توجه به اینکه ما بازی سختی مقابل تیم تأسیسات دریایی داریم تمام نقاط ضعف وقوت این تیم را بررسی کردیم و امیدوارم با یک بازی خوبی و حساب شده و تماشاگرپسند ۳ امتیاز این دیدار را بگیریم.

سرمربی مقاوت البرز گفت: تیم تأسیسات دریایی تیم خوب و فنی و مدعی قهرمانی همراه با وحید شمسایی سرمربی بازیکن این تیم که خود شمسایی به تنهایی یک تیم است بازی داریم.

کیانی‌فر همچنین در مورد سالن برگزاری مسابقات گفت: ما در ایران فقط چند سالن استاندارد داریم و متأسفانه سایر سالن‌های ما از استاندارد کافی برخوردار نیست و به هر صورت با توجه به برنامه‌ریزی که شده ما مجبوریم و باید در این سالن‌های غیراستاندارد بازی کنیم.

وی همچنین در مورد وضعیت لیگ برتر گفت: خدا را شکر می‌کنم که تیم‌ها همگی قالب تیمی خود را پیدا کردند و بازی‌های لیگ به طور منظم به جز هفته اول در حال برگزاری است و لیگی جذاب و پویا داریم و امیدوارم تا پایان این پویایی و جذابیت باقی بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.