نایب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش برای تیم ملی فوتبال ایران دیدار با برزیل، آلمان و اسپانیا را تدارک ببینید.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری علی مطهری نائب رییس دوم مجلس به همراه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملى فوتبال صعود خوبى به جام جهانى داشت و از شما انتظار دارم که دیدارهاى خوبى با تیم هاى صاحب نام جهان مانند برزیل، اسپانیا و آلمان براى تیم ملى فوتبال ایران تدارک ببینید، امیدوارم تیم ایران در مرحله نهایى جام جهانى نتایج خوبى بگیرد.

وی همچنین درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: من با حضور بانوان در ورزشگاهها با حفظ موازین شرعى موافقم و در صورت رعایت موارد و حدود با آن مخالفتى ندارم.

محمدرضا داورزنى معاون قهرمانى وزارت ورزش و جوانان از حمایت هاى اعضاى کمیسیون فرهنگى به ویژه بانوان نماینده که براى حضور خانواده ها در ورزشگاه ها بسیار حمایت کردند، گفت: امیدوارم با تکمیل ورزشگاه ٤٠ هزار نفره زنان در مجموعه آزادى، فرصت حضور علاقمندان بیشتر مهیا شود.

داورزنی در ادامه صحبت‌هایش افزود: طبق آمار صدا و سیما مسابقات لیگ جهانی والیبال ۵۰ میلیون بیننده داخلى و ۶۰۰ میلیون بیننده جهانی داشت. والیبال و فوتبال ما در تمام رده های سنی جهانی شدند و توقعات مردم الان از این دو رشته جهانی بالاست.

وی همچنین با اشاره به اینکه فدراسیون تکواندو در سال ۹۵ فدراسیون نمونه کشور شد، خاطرنشان کرد: عملکرد این فدراسیون در رده‌های سنی مختلف بسیار خوب بوده است سومی جهان در بزرگسالان هم نتیجه مطلوبی است.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پایان تاکید کرد: در حال تعامل دوسویه با سازمان صدا و سیما برای مدل برد برد حق پخش تلویزیونی هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.