رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ۹۶ درصد داوران در آزمون داوری موفق عمل کردند

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: برگزاری مراسم تجلیل از داوران باعث دلگرمی داوران می‌شود و به داوران جوان انگیزه می‌دهد تا آنها جا پای بزرگان داوری بگذارند. امیدوارم این داوران جوان پاسخ اعتماد ما را به خوبی بدهند.

وی در مورد برگزاری کلاس‌های داوری و تست آمادگی جسمانی گفت: کلاس‌های داوری خیلی خوب برگزار شد و ۹۶ درصد داوران توانستند در آزمون داوری موفق شوند که برای اولین‌بار بود چنین آمار خوبی را در کلاس داوری داشتمیم.

اصفهانیان در مورد اینکه با داوران مردود شده چه خواهد شد، گفت:‌ طبق آیین‌نامه بین ۶ تا ۸ هفته فرصت است تا از این داوران تست مجدد گرفته شود و اگر در این تست قبول نشوند در نیم فصل از آنها تست مجدد گرفته می‌شود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد درخواست داوران برای افزایش دستمزد گفت: من از هیأت رئیسه درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی دستمزد داوران را کرده‌ام و در صورت موافقت با این پیشنهاد دستمزد داوران در فصل آینده یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و دستمزد کمک داوران ۹۰۰ هزار تومان خواهد شد که از این مبلغ ۱۰ درصد هم مالیات کسر می‌شود.

اصفهانیان در مورد بدهی فدراسیون به داوران گفت: به داوران لیگ برتر بدهکار نیستیم اما از سال ۱۳۹۴ به داوران فوتبال ساحلی و فوتسال بدهی داریم.

وی در مورد تغییر دبیر فدراسیون فوتبال گفت: همانطور که مهدی تاج اعلام کرد او قصد دارد سیاست‌های خودش را در فدراسیون اعمال کند و هدف از این تغییرات ایجاد رشد توسعه برای فوتبال است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.