کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از فردا در تمرینات ذوب آهن شرکت می‌کنم و تا دو روز آینده قراردادم را با این باشگاه تمدید خواهم کرد.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حراج پیراهنی که به نام حضرت زهرا(س) متبرک است و با آن به تیم الاهلی عربستان گلزنی کرد، گفت: پیشنهادهایی برای حارج خیرخواهانه این پیراهن به من شده است و حاج حبیب کاشانی مدتی پیش این پیشنهاد را با من در میان گذاشت تا با پیراهنی که به تیم الاهلی عربستان گل زدم و پس از گلزنی این شعار را نشان دادم که «فاطمه عزت عالم است» را به حراج بگذاریم تا عواید این حراج پیراهن را صرف امور خیر بکنیم. این ارزشمندترین پیراهنی است که من دارم و هیچ وقت هم بدون وضو به آن دست نمی‌زنم. اگر قرار باشد مراسمی برای حراج این پیراهن ارزشمند برگزار کنند، باید مراسم در شأن اهل بیت و ائمه اطهار(ع) باشد. بحث من فقط مالی نیست، بلکه می‌گویم شرایط این حراج معنوی هم باید ایده‌آل و مناسب باشد.

وی افزود: سال گذشته با این پیراهن در ایام فاطمیه به الاهلی عربستان گل زدم و قبل از بازی نیت کرده بودم که اگر در شب شهادت حضرت فاطمه(ع) گلزنی کنم، نام حضرت زهرا(س) را که بانوی دو عالم است را به نمایش بگذارم. می‌دانید که سعودی‌ها مخالف اهلبیت(ع) هستند و حتی به من گفته شد ممکن است برای شخص خودت تبعات امنیتی داشته باشد، اما با دل و جان خطراتش را به جان خریدم.

وی در مورد اینکه بعد از نمایش این شعار از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شد، گفت: بله جریمه شدم، اما این حرکت معنوی ارزش هر مسئله‌ای را داشت، اکنون هم می‌خواهم این پیراهن را که ارزشمندترین پیراهنم است با کمک دوستان مثل حبیب کاشانی به حراج خیرخواهانه بگذاریم.

رجب‌زاده در مورد تمدید نکردن قراردادش با ذوب آهن گفت: من برای انجام امور اداری از امیر قلعه نویی مرخصی گرفته‌ام و به شیراز آمده‌ام و امشب به اصفهان برمی‌گردم و از فردا در تمرینات ذوب آهن شرکت می‌کنم، قراردادم را هم ظرف دو روز آینده با باشگاه تمدید خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.