باشگاه لیون و موناکو پیشنهاد آرسنال مبنی بر انتقال لاکازته و لمار را رد کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ونگر برای خرید ستاره‌های برتر اروپا تاکنون هر کار کرده به در بسته خورده است. از تلاش‌های بیهوده برای خرید امباپه گرفته تا رد شدن پیشنهاد برای لمار و لاکازته. طبق گزارش اسکای اسپورت، ۲ باشگاه لیون و موناکو پیشنهادهای آرسنال را رد کرده‌اند.

الکساندر لاکازته که در ۴۵ بازی توانسته ۳۷ بار گلزنی کند با لیون هنوز ۲ سال قرارداد دارد. رئیس این باشگاه مبلغ فروش ستاره خود را ۵۰ میلیون پوند ذکر کرده‌ است.

از طرفی موناکو که برای انتقال ام‌باپه به مبالغی چون ۱۲۰ میلیون پوند راضی نشد، برای توماس لمار نیز ارزشی بیش از ۳۰ میلیون پوند درخواست کرده است.

آرسنال در این پنجره نقل و انتقالاتی، تنها «سعاد کولاسیناچ»، مدافع شالکه را خریداری کرده است.

برخی مطبوعات نیز از «ژان سری» به عنوان خرید دیگر ونگر نام می‌برند. این ستاره ساحل عاجی باشگاه نیس فرانسه فصل خوبی را گذراند و می‌تواند رقیب خوبی برای ژاکا،رمزی و کوکلین در میانه میدان محسوب شود.

نکته مهم دیگر، آینده نامعلوم اوزیل، الکسیس و چمبرلن است. شاید اگر ونگر در خرید ستاره‌های مورد نظر خود موفق عمل نکند، بهترین بازیکنان خود را نیز از دست بدهد. الکسیس اکنون در جام کنفدراسیون‌ها به همراه شیلی بازی کرده و پس از آن شاید تصمیم خود را مبنی برای آینده علنی کند. منچسترسیتی و پپ گواردیولا یکی از خریدار‌های اصلی او به شمار می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.