کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرپرست باشگاه نفت تهران از جلسه ۸ ساعته مسئولان این باشگاه با علی کریمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، منصورعرفانیان سرپرست باشگاه نفت ضمن اشاره به توافقات کلی از جلسه با علی کریمی که بیش از ۸ ساعت بطول انجامیده بعنوان نشستی مثبت که می‌تواند منجر به امضای قرارداد شود یاد کرد.

کریمی در آستانه عقد قرارداد و هدایت نفت تهران قرار دارد.

سخنگوی باشگاه نفت در این باره در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه گفت: می توان گفت علی کریمی با نفت تهران به توافق رسیده است. دغدغه کریمی حل و فصل مسایل مرتبط با تیم بوده است. مسایلی از قبیل جذب بازیکن، حفظ بازیکن، اردو، امکانات تمرینی و مسایل قراردادی و مالی بازیکنان.کریمی می‌خواهد در فضایی بدور از تنش و حواشی به کار مربیگری بپردازد و تمام تمرکزش بر سر مسایل فنی و فوتبالی تیم باشد. درباره مسایل قراردادی ایشان باید بگویم هنوز مبلغ قرارداد کریمی مشخص نشده و این موضوع هم حل و فصل خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.