کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

گلزن جوان تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا در پی درخشش در نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا گفت: بهترین شب زندگی خود را تجربه کردم.

به گزارش خبرگزاری فارس، سائول نیگس بازیکن جوان تیم فوتبال باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا و عضو کلیدی تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا مقابل ایتالیا هت‌تریک کرد و درخشید.

او در جمع خبرنگاران تصریح کرد: کار گروهی فوق العاده بود، خوب می‌دانستیم که ایتالیا دفاع محکمی دارد و این بازی، بازی فرصت‌ها و ثانیه‌ها بود. ایتالیا تیم بزرگی است و باور نداشت که به فینال نرسد، با نگاهی به مرحله گروهی مشخص می‌شود که ما راه سخت‌تری را نسبت به ایتالیا طی کردیم. اکنون یک فینال بزرگ در راه است که باید در آن به پیروزی و قهرمانی برسیم.

وی درباره آینده خود گفت: اتلتیکومادرید خانه من است اما این حق را دارم که همه پیشنهادات را بررسی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.