سرانجام وزارت ورزش و جوانان بعنوان مجمع باشگاه استقلال تهران، نام ۵ عضو هیات مدیره این باشگاه را اعلام کرد تا ترکیب جدید هیات مدیره این باشگاه مشخص گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان طی صدور احکامی جداگانه، سیدرضا افتخاری، حسین قریب، حسن زمانی، جواد قراب و اکبر عباسی ملکی را برای دو سال بعنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب کرد.

سید رضا افتخاری و حسن زمانی از اعضای هیات مدیره قبلی این باشگاه بودند که در سمت خود ابقا شدند و محمد حسین قریب نیز به دلیل حضور در هیات مدیره این باشگاه و سالها مدیریت در استقلال از چهره های شناخته شده باشگاه استقلال در حوزه مدیریت محسوب می شود. همانطور که جواد قراب به واسطه سالها بازی کردن در تیم استقلال و سابقه ایستادن بر کرسی قهرمانی آسیا با این تیم از چهره های آشنا در هیات مدیره به حساب می آید. در این میان تنها عباسی ملکی چهره‌ای جدید و تا حدودی نا آشنا در حوزه ورزش است که در بین اعضای جدید هیات مدیره آبی‌ها قرار گرفته است.

تاکید وزیر ورزش به اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال این بود که در اسرع وقت نخستین نشست خود را برگزار کرده تا سیاست های کلی باشگاه استقلال مشخص شود. گرچه پیش از این از حسین قریب بعنوان رییس جدید هیات مدیره استقلال نام برده شده است، اما بدیهی است که باید در این هیات مدیره علاوه بر رییس، نایب رییس و دبیر هیات مدیره نیز مشخص شوند.

آخرین رییس هیات مدیره باشگاه استقلال شهاب جهانیان از نزدیکان به وزیر سابق ورزش بود که وی مدتی پیش بنا به دلایلی که هرگز مشخص نشد از سمت خود استعفا داد و از آن زمان تا کنون هیات مدیره ناقص استقلال رییس ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.