لیزارازو، ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه معتقد است که رونالدو با ادعای جدایی‌اش از رئال مادرید دست به یک بُلف بزرگ زده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته گذشته کریستیانو رونالدو در پایان مسابقات لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ناگهان یک اظهارنظر جنجالی کرد و مدعی شد که به زودی رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

این جمله رونالدو خیلی سریع تیتر اول تمام رسانه‌های ورزشی جهان شد و برخی از تیم‌های بزرگ از جمله منچستر یونایتد و پاری‌سن‌ژرمن به سراغ این بازیکن آمدند.

لیزارازو یکی از ستاره‌های تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۱۹۹۸ و باشگاه‌ بایرن‌مونیخ برخلاف اظهارنظر رونالدو، معتقد است که رونالدو جایی نمی‌رود چون هیچ جا بهتر از رئال‌مادرید برای این ستاره پرتغالی نیست.

لیزارازو در این زمینه تأکید کرد: به نظرم آن اظهارنظر رونالدو یک بُلف بزرگ است چون معتقدم این بازیکن در رئال مادرید هیچ مشکل مالی ندارد و اگر مسأله مالی وجود داشته باشد آن را به راحتی حل و فصل می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این هیچ جا بهتر از رئال مادرید برای رونالدو نیست و اینکه او گفته مادرید را ترک می‌کند، دوباره می‌گویم که وی دست یه یک بُلف بزرگ زده است.

لیزارازو تأکید کرد: رونالدو بازیکن بزرگی است و در یک باشگاه خیلی بزرگ بازی می‌کند. او بُلف زده و رئال مادرید را هرگز ترک نخواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.