مربی جدید تیم فوتبال پیکان گفت: پیش از این بعنوان بازیکن و کاپیتان در تیم پیکان فعالیت داشتم و خوشحالم که به عنوان مربی به این تیم پیوستم.

مجید صالح در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیوستنش به تیم پیکان اظهار داشت: از چند روز قبل پیشنهادی از سوی باشگاه پیکان شد و طی دو سه نشست با مسئولین این باشگاه و آقای جلالی در مجموع به این جمع بندی رسیدم که با این تیم همکاری کنم.

مربی جدید تیم پیکان بیان داشت: در اواخر دهه هفتاد بعنوان بازیکن در این تیم حضور داشتم و کاپیتان این تیم شدم. خودم را از خانواده پیکان جدا نمی‌دانم و خوشحالم از این که در این تیم در کسوت مربی می‌توانم خدمات جدید ارائه دهم.

وی در خصوص این که هدفگذاری تیم پیکان برای فصل آینده چیست اظهار داشت: هدفگزاری ما فقط بهتر شدن از قبل است. من در مورد این که این تیم دنبال سهمیه است و نیست و یا این قبیل صحبت‌ها نظری نمی‌دهم. تنها این را می‌گویم که این تیم در پی رسیدن به بهترین شرایط و در مسیر بهتر حرکت کردن قرار دارد.

صالح گفت: با شناخت کامل پیکان را انتخاب کردم و مطمئنم که با این تیم روزهای خوبی را تجربه می‌کنم. همکاران خوبی در این تیم دارم و از مجموعه مدیریت و همچنین آقای جلالی که این فرصت را ایجاد کرد تا زمینه همکاری بنده با این تیم فراهم شود تشکر می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.