دوباره بحث انتقال طارمی به اروپا به صورت جدی مطرح شده اما او پیشنهاد مناسبی ندارد که بتواند برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دواتفاق سبب شده تا مهدی طارمی به فکر رفتن به اروپا باشد. اول اینکه سال جام جهانیاست و او دوست دارد حرفه ای و بدون چالش تمرین کند و مشکلات پیش رویش کم باشند.اوخیلی خوب می داند که امسال دعواهای پرسپولیس و تیم ملی حتی ممکن است بیشتر از سالقبل شود. برانکو شمشیر را از رو بسته و برنامه کی روش هم امان پرسپولیس را می برد.طارمی که بعد از بازی با ازبکستان توانست نشان دهد او حالا مهاجم دوم تیم ملی استو گوچی را پس زده ،برای حفظ این جایگاه نیاز به رفتن دارد.

بازی در اروپا خیلی ازمشکلاتش را حل می کند اما می ترسد باز بحران های سال قبل و ترانسفر اشتباهی بهریزه اسپور کار دستش بدهد. این بار دنبال یک انتخاب بهتر است ولی با پرسپولیسقرارداد دو ساله دارد. طاهری رقم رضایتنامه او را حدود ۱.۵ میلیون دلار گذاشته،درست مثل بیرانوند.

هیچ یک از پیشنهادهایخارجی مهدی اما غیر از پیشنهادهای قطری نزدیک به این رقم هم نیست. او از یونان و بلژیک و هلند برای رفتن پیشنهاددارد. می داند بازی در ۲۵ سالگی در اروپا و بعد درخشش در جام جهانی ،شانس بازی اشدر لیگ های بزرگتر دنیا را خیلی بالاتر می برد پس ترجیحش رفتن است. آن هم همینامسال.

طارمی خواستار جدایی و دریافترضایتنامه از باشگاه است اما مسوولان باشگاه پرسپولیس تا این لحظه مخالفت خود را بااین انتقال اعلام کرده‌اند و نمی‌خواهند ستاره شماره یک خود را به سادگی از دست بدهند.مگر اینکه پیشنهادی جالب توجه هم از نظر مالی و هم از نظر کیفی برای این بازیکن باعثشود تا آنها شرایط دیگری را در نظر بگیرند.

مهاجم شماره یک پرسپولیس یکفصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. مساله‌ای که هر نوع تصمیمی را منوط به صدور مجوزاز باشگاه قرار می‌دهد. مدیران پرسپولیس ابتدا به دنبال این هستند تا با جلب رضایتاو، به بهترین شکل از فرصت باقی مانده قرارداد طرفین سود ببرند. بعید نیست مسوولانپرسپولیس در وهله اول به انتقال قرضی او رضایت داده و بعد از تمدید قرارداد با اینبازیکن مجوز جدایی او با مبلغ رضایتنامه‌ای کمتر را صورت دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.