سرمربی تراکتورسازی در آستانه آغاز تمرینات این تیم گفت:تمرینات تیم ما از فردا آغاز می شود و هر کس به تمرین نیاید دیگر بازیکن تراکتورسازی محسوب نمی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی گل محمدی در خصوص روند تمدید قرارداد بازیکنان این باشگاه گفت:من ابتدا از بازیکنانی که در این موقعیت ویژه شرایط باشگاه را درک کردند و قرارداد خودشان را تمدید نمودند یا به هر شکل با باشگاه به توافق رسیدند تشکر می کنم.

وی افزود: بازیکنانی مثل مهدی کیانی، محمد نوری و فرزاد حاتمی بدون آنکه هیچ وجهی از باشگاه دریافت کرده باشند قرارداد خودشان را تمدید کردند و تعصبشان را به این تیم نشان دادند.

گل محمدی ادامه داد: از سایر بازیکنان هم درخواست کردم این شرایط را درک کنند و از روز اول تمرینات در کنار هم باشیم. خبر خوب برای هواداران اینکه بعد از صحبت هایی که با محمد ابراهیمی داشتیم خوشبختانه مشکلات حل شده و ابراهیمی هم فردا در تمرین کنار ما خواهد بود.

سرمربی تراکتورسازی اضافه کرد: من از همه بازیکنانی که در فصل گذشته پیراهن تراکتورسازی را بر تن داشتند و برای این تیم زحمت کشیدند تشکر می کنم اما با توجه به شرایطی که پیش آمده ما در موقعیت خاصی قرار داریم و باید تمرینات را با حضور همه اعضای تیم شروع کنیم. به همین دلیل از همه بازیکنان می خواهم فردا در اولین تمرین حضور داشته باشند و هر بازیکنی که در این تمرین حاضر نشود قطعا از تراکتورسازی جدا شده و دیگر بازیکن ما محسوب نمی شود. اگر با تیم قرارداد دارند می توانند تیم جدید خودشان را معرفی کنند و اگر هم قرارداد ندارند برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.