کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه خوشحالم قلعه‌نویی به تیم ما آمد اظهارداشت: برای تمدید قراردادم منتظر تماس از باشگاه هستم.

مهدی رجب‌زاده، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین شرایط ذوب‌آهن اظهار داشت: خوشحالم بالاخره تکلیف مربی ذوب‌آهن مشخص شد و جا دارد خوش‌آمد عرض کنم به قلعه‌نویی. خوشحال هستم که مربی پر افتخار لیگ برتر سرمربی تیم ذوب‌آهن شد.

وی افزود: قلعه‌نویی شخصیت قهرمانی دارد و امیدوارم سال خوبی برای ذوب‌آهن باشد.

کاپیتان فصل گذشته تیم ذوب‌آهن اظهارداشت: امیدوارم با آمدن سرمربی جدید بودجه امسال هم افزایش پیدا کند چرا که سال گذشته بودجه خیلی کمی داشتیم.

رجب‌زاده افزود: من از قلعه‌نویی شناخت دارم و او هم کاملاً از من شناخت دارد، چون در تیم ملی و در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۷ شاگردش بودم؛ من هنوز قراردادم را تمدید نکرده‌ام، ۱۰ روز پیش به باشگاه رفتم اما جلسه تشکیل نشد، انگار اولویت سرمربی باشگاه بود حالا با مشخص شدن سرمربی امیدوارم در این هفته تکلیف قراردادم مشخص شود.

رجب‌زاده در پایان اظهارداشت: می‌دانم با آمدن قلعه‌نویی بازیکنان خیلی خوبی می‌توانیم جذب کنیم و امیدوارم جوانانی که در تیم مان هستند تمام توانشان را بگذارند تا تیم‌مان امسال سال خوبی را پیش رو داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.