امشب سه‌شیرها در چارچوب دیدار مقدماتی راه‌یابی به جام جهانی روسیه، در گلاسکو میهمان اسکاتلند است.

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در چارچوب دیدار مقدماتی راه‌یابی به جام جهانی روسیه منطقه اروپا، تیم ملی انگلیس در گلاسکو میهمان اسکاتلند است.

سه‌شیرها با ۱۳ امتیاز در صدر قرار داشته و تیم‌های اسلواکی ۹، اسلوونی ۸ و اسکاتلند ۷ را پشت سر خود می‌بینند.

به دلیل مسائل غیر فوتبالی، همواره دیدار انگلیس و اسکاتلند جالب توجه بوده و حساسیت زیادی را با خود به همراه دارد. جدال قبلی این بریتانیایی در ورزشگاه «ومبلی» با پیروزی پرگل ۳ بر صفر سفیدپوشان میزبان همراه بود و اکنون اسکاتیش‌ها به دنبال انتقام هستند.

برای انگلیسی‌ها تنها «جیمی واردی» که به تیم ملی دعوت شده بود به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود. ستاره لسترسیتی در جدال قبلی با اسکاتلند خوش درخشید و گلی زیبا به ثمر رساند. حتی خوشحالی وی نیز روزها به تیتر اصلی مطبوعات بدل شده بود.

اما برای تیم میزبان، تنها حضور «کیران تریپنی» در هاله‌ای از ابهام بوده ولی رسانه‌ها معتقدند که این مدافع راست خوب آینده‌دار به بازی می‌رسد. وی این فصل در سلتیک فوق‌العاده کار کرد و حتی در برهه‌ای زیرنظر کونته و چلسی قرار گرفت.

از نکات جالب توجه این دیدار کاپیتانی «هری کین» است. وی که برای اولین بار در ترکیب ساوثگیت قرار گرفته بازوبند را به بازوی خود می‌بندد.

ترکیب احتمالی انگلیس و اسکاتلند به شرح زیر است:

انگلیس:

جو هارت، کایل واکر، گری کیهیل، کریس اسمالینگ، رایان برتراند،‌ اریک دایر، الکس چمبرلن، آدام لالانا، دله‌آلی، رحیم استرلینگ و هری کین

اسکاتلند:

کریگ گوردن، اندرو رابرتسون، چارلی مالگرو، راسل مارتین، کیرین تیرنی، اسکات براون، جیمز مریسون، رابرت اسنودگراس، استوارت آرمسترانگ، جیمز فارست و لی گریفیتس

بیشتر بازیکنان اسکالتند، ستاره‌های سلتیک بوده و با توجه به درخشش این تیم در این فصل زیر نظر راجرز می‌توان به عملکرد خوب آنها دل بست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.