کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از بهترین شرایط در کورس رقابت برای تصاحب خامس رودریگوئس برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ با توجه به اخباری که از رئالی‌ها در چند وقت گذشته، انتشاریافته‌ به نظر می‌رسد بحث خروج ستاره کلمبیایی از جمع کهکشانی‌ها جدی است.

وی که از زمان حضورش در قلب اسپانیا، همواره مورد بی‌توجهی قرار گرفته است، دنبال تیمی می‌گردد که امکان بالندگی و فعالیت گسترده به وی دهد.

در این مسیر چندین تیم از جمله منچستریونایتد برای در اختیارگرفتن چنین ستاره تکنیکی، ابراز علاقه کرده‌اند.حتی رقابت زیادی نیز میان آنان در این مسیر ایجاده شده اما نشریه معتبر فرانس فوتبال می‌‌گوید و دلیل می‌آورد که پاری‌سن‌ژرمن‌، بهترین شرایط را برای شکار وی دارد.

مطابق اعلام و گزارش نشریه فرانسوی، پاریسی‌ها بهترین شرایط مالی و حتی بازی را در اختیار «خامس» می‌گذارند اگر وی پاسخ مثبت داده و با آنها قرارداد همکاری امضا کند.

هافبک هجومی کلمبیایی از سال ۲۰۱۴ تاکنون در ۷۷ بازی برای رئالی‌ها، ۲۸ گل زده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.