الکس چمبرلن، یکی از خریدهای احتمالی لیورپولی‌ها برای تمدید قرارداد با آرسنال بسیار نزدیک شده و به احتمال قوی در امارات ماندنی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در اواخر فصل و پس از ناکامی‌ها ونگر و آرسنال در نتیجه‌گیری، ۳ ستاره یعنی «الکسیس سانچس»، «مسعود اوزیل» و «الکس اوکسالا چمبرلن» ساز رفتن را کوک کرده و بسیار با شرایط موجود مخالفت می‌کردند.

تیتر روزنامه تلگراف ۹ مارس ( ۱۹ اسفند ۹۵) - پس از باخت سنگین مقابل بایرن‌مونیخ

اما به هر ترتیب چند هفته پایانی لیگ و کسب جام حذفی، ورق را برگرداند و ونگر نیز توانست ۲ سال دیگر بر مسند مربیگری توپچی‌ها بنشیند. 

اکنون سوال بزرگ این بوده که سرنوشت این ۳ ستاره چگونه رقم می‌خورد. از طرفی الکسیس هنوز به دنبال ترک تیم بوده و از قدرت‌های اروپا پیشنهاد دارد اما شرایط اوزیل اصلا مشخص نیست.  

روزنامه تلگراف امروز در خصوص «چمبرلن» اظهار کرد که باشگاه با این ستاره ۲۴ ساله انگلیسی برای تمدید قرارداد بسیار نزدیک شده است. وی که زیرنظر لیورپولی‌ها قرار گرفته به احتمال فراوان در امارات می‌ماند. 

جدای از این ۳ بازیکن نیز، هنوز آرسنال و ونگر به خرید «کیلیان ام‌باپه» امید دارند.

۳ روز گذشته، همین رسانه مدعی شد که باشگاه موناکو پیشنهاد ۱۰۵ میلیون پوندی لندنی‌ها رد کرده ولی اکنون آنها امید دارند با مبلغی نزدیک به ۱۲۰ میلیون پوند، ستاره ۱۸ ساله را جذب کنند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.