بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به اولین بازی این تیم در جام جهانی گفت: می‌توانیم کاستاریکا را شکست دهیم و گام اول را محکم برداریم.

علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با حضور ایران در رقابتهای جام جهانی زیر بیست سال گفت: به هر حال مسابقات جام جهانی حساسیت های خاص خودش را دارد. فیفا بعد از جام جهانی بزرگسالان نگاهش به بازی های جام جهانی زیر بیست سال است. این نگاه فیفا خیلی ارزشمند است و انگیزه زیادی ایجاد می‌کند.

وی افزود: بازی ها در این سطح سخت است و قطعا تیم هایی که توانستند جواز حضور در این مسابقات را بگیرند در قاره هایشان بهترین بودند. تیم ضعیفی در جام جهانی وجود ندارد و تمام تیم ها مدعی هستند. نمی شود در این بازی ها روی اسم تیم ها نگاه کرد شما دیدید که آلمان در این مسابقات دو بر صفر برابر ونزوئلا شکست خورد. این مسابقه بیانگر این بود که نام کشور ها در رده جوانان بیانکر قدرت آن تیم نیست.

بازیکن تیم جوانان ایران خاطرنشان کرد: این بازی به نظر من آسانتر از دو دیدار آتی برابر پرتغال و زامبیا است. البته هیچ بازی در سطح جام جهانی راحت نیست. کاستاریکا تیم جنگجو و دفاعی است و سخت می شود به دروازه این تیم نزدیک شد. این تیم روی ضد حملات خطرناک است اما ما آنها را به طور کامل آنالیز کردیم.

هافبک تیم فوتبال جوانان ایران در ادامه گفت: اگر بتوانیم همانگونه که در بازی های تدارکاتی برابر سنگال بازی کردیم در دیدار برابر کاستاریکا هم عمل کنیم می توانیم نخستین حریف را شکست دهیم چرا که از نظر فنی از آنها بالا تر هستیم.

شجاعی اضافه کرد: هدفمان کسب سه امتیاز این بازی است تا گام اول را محکم برداریم. هدف اصلی کل تیم فعلا این است که از گروهمان صعود کنیم. با پتانسیلی که بازیکنان دارند و دانشی که سرمربی و کادر فنی دارد شک نداریم که این امر محقق می‌شود. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است چرا که در صعودمان می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

وی در پایان گفت: از مردم می خواهم دعایمان کنند چرا که به دعای آنها نیاز داریم. ما بازیکنان هم در زمین همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم به موفقیت برسیم و برای اعتلای نام ایران در جهان سنگ تمام بگذاریم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال جوانان ایران و کاستاریکا در مرحله مقدماتی جام جهانی ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه روز یکشنبه در ورزشگاه جام جهانی ججو برگزار خواهد شد. در این گروه تیم های زامبیا و پرتغال نیز حضور دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.